Gå til innhold

Er vi normale???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten min og jeg sover hver for oss nå som prinsessen er kommet til verden. 6 mnd nå...

grunnen er at han sover dårlig fra før, og hadde vert utslitt om han skulle bli vekket flere ganger pr natt pga mini vil ha mat osv.

jeg begynner å savne veldig å sove sammen med han, men føler ikke jeg kan kreve det:( (vi sover av og til sammen i helgene).

hva tenker dere?? bør mannen min bare finne seg i å sove med meg? det er jo slik det er med små barn...

det å sove sammen er forresten viktig for meg i et forhold....

Anonym poster: 80e694235dfab9695f63c39c90fec60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen min sover hver for oss når ungene er babyer. Mannen sover veldig lett, og siden han tross alt skal tidlig opp på jobb så synes jeg det er viktigere at han får nok søvn enn at jeg skal dele seng med ham :) Forholdet vårt er ikke noe dårligere av den grunn og det er jo bare snakk om noen mnd :)

Skrevet

6 mnd.. kan ikke barnet sove på eget rom? eller våkner han om du lister deg ut av sengen også?

Skrevet

Vi sover fra hverandre noen netter og sammen noen netter. Ingen av oss sover noe særlig godt om vi sover sammen, men er hyggelig noen ganger.

Skrevet

synes det er litt tidlig å sove vekke fra henne (selv om det sikkert er normalt de jørr d fra ca 6 mnd?!), og hun våkner såpass ofte enda, at jeg føler det blir mer stress å gå opp en etasje til henne når hun våkner. blir dårligere søvn på meg også da :/

Anonym poster: 80e694235dfab9695f63c39c90fec60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...