Gå til innhold

For en fæl liten konemor jeg er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter på "dårlige" nyheter, min mann kommer til å bli lei seg og knust. Jeg derimot er redd jeg ikke greier å skjule mitt smil.

Han kommer til å bli ekstra lei seg, om jeg godter meg og ikke gir han emosjonell støtte. Jeg greier ikke være annet enn egoistisk her. Hvordan kan jeg bli glad for noe som gjør han lei?

Anonym poster: 0f1a9436ccee4fb10ffc4bc509ce5a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjelder det?

Anonym poster: 6c9b07854c143f42c0c75830d980f7a1

Skrevet

Hans barn, vil bo hos sin mor.

Anonym poster: c3582134246631cf816eb7f4123ca4f2

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vel, da bør du virkelig gå i deg selv, og finne ut hva som veier tyngst. Din egoisme, eller din manns følelser? Hvis du ikke klarer å være der for ham, kan det skape avstand og bitterhet mellom dere, som kan bli et stort problem.

Skrevet

Dere har vært deres behov. Derfor ler du mens han griner. Det virker egoistisk av deg. Du kan umulig like hans barn. Får de det godt hos mor?

Anonym poster: 6c9b07854c143f42c0c75830d980f7a1

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Med den holdningen der så har kanskje barna det best hos sin mor uansett, ihvertfall fram til mannen din finner ei dame som faktisk VIL inkludere hans barn i sitt liv..

Beklager hi, men du burde virkelig ikke være stolt over deg selv i denne situasjonen! Så tørk av deg fliret og bruk julen på selvransakelse!

Skrevet

Det er det tristeste innlegget jeg har lest på lenge!

Skrevet

Ungene har det sikkert best hos sin mor så jeg kjenner at jeg også er glad, på barnas vegne

Skrevet

Det er jo ikke så rart at de ønsker å bo hos mor med din innstilling til dem...

Gjest Julemusa83
Skrevet

Lurer litt på hvordan du har oppført deg mot dem før. Når du sier sånt

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Får håpe far vil bo hos mor etterhvert han også da, hun kan iallefal ikke være værre en deg som han er sammen med nå.

Skrevet

Du har tydeligvis ikke evnen til å se ting fra andres ståsted.. Tenk hvis det var dine barn som ikke ville bo hos deg også godtet kjæresten din seg over det!?

Se litt lenger en din egen nesetipp og tenk over at dette er barna hans! Syns du fikk et godt råd her; Så tørk av deg fliret og bruk julen på selvransakelse!

Anonym poster: 7d89661f80ee91a46f9b4a6fd7d72b21

Skrevet

du kan jo være glad for det, men samtidig støtte din mann... du kan vel holde smil osv tilbake rundt han? tenk på hvor trist dette er for han. når du ser han så lei seg, klarer du fortsatt å smile? du har kanskje litt ekstra å gi siden du er fornøyd med valget dems, bruk energien på din mann.. og plei han litt når han trenger det;)

Anonym poster: 66d3b78c7dbe5141c4c2b728a2825ff1

Skrevet

Åssen man klarer å smile og godte seg når en man er glad i er trist, skjønner ikke jeg. At du er mest fornøyd med at barna flytter, er på en måte forståelig, men godte deg? Det er mulig vi legger ulik betydning i det ordet, men for meg så betyr det å fryde seg over andres ulykke. Om du virkelig er glad i mannen din, så gjør du bare ikke det, og det kan vel hende at mannen din tenker også...at du ikke er skikkelig glad i han, atså...

Skrevet

Får håpe min datter ikke får en stemor som deg, det der var bare trist å lese...at du kan komme til å smile foran han mens han er lei seg over noe så kjært, og kanskje søker omsorg og forståelse fra deg, er motbydelig. Skjerp deg, hi!

Skrevet

Når det er noe som gjør min samboer trist, blir jeg trist også. Tipper dere er skilt/har flyttet fra hverandre innen 1 år.

Anonym poster: 4cbe9c0253cb69c417777e7ff87ce441

Skrevet

At det går ann og skrive noe slik,langt mindre eventuelt mene det!

Formeg blir dette kvalmt og motbydelig!

At en voksen person skal klare å sitte å skrive noe slik, det er for meg helt uvirkelig.

Håper du får tidenes dårlige samvittighet når du ser hvor lei seg pappaen kommer til å bli,og virkelig tenker deg om litt.

Hvis ikke håper jeg virkelig mannen din har vett på å finne seg en annen å dele livet sitt med.

Ingen fortjener en dame/mann i livet sinn som bevist ønsker den andre vondt!

Skrevet

HI og innlegg #3 har ikke samme kode under..

Da kan det ikke være HI da eller??

Anonym poster: fb787e8c3fb3258398eb2c7cee6328bb

Skrevet

Tror man får en ny kode når man svarer på sitt eget innlegg.

Skrevet

Nei, samme person, samme kode. Så, da er det ikke HI som har skrevet det.

Skrevet

Uff, tenkt og ha sånne følelser for sine egene stebarn,blir helt kvalm jeg. STAKKARS. men er kanskje best de bor hos moren sin da,i steden for en stemor som ikke bryr seg i det hele tatt,håper mannen din går fra deg, synes så synd på han. Jeg ville aldri oppført meg sånn mot min stesønn,han er like velkommen som alle andre og han og min kommende sønn vil bli behandlet likt, hvis jeg ikke hadde ønsket meg noen bonus barn hadde jeg ikke blitt sammens med han heller.

Skrevet

Ingen som legger merke til at det ikke var HI som svarte på den 3? En annie som er ute etter å lage kvalm. Så vent litt før dere "henger" henne...

Skrevet

Jeg tror hi og er ute for å lage kvalme. Jeg tror inne på dette innlegget. For da skulle det stått hva som var grunnen. Enn at vi andre skal sitte å gjette?!

Jeg skjønner ikke helt poenget i dette....troll igjen....

Skrevet

Jeg tror hi og er ute for å lage kvalme. Jeg tror inne på dette innlegget. For da skulle det stått hva som var grunnen. Enn at vi andre skal sitte å gjette?!

Jeg skjønner ikke helt poenget i dette....troll igjen....

Skrevet

Nei, samme person, samme kode. Så, da er det ikke HI som har skrevet det.

Har ofte skjedd at jeg har fått en annen kode enn emne når jeg har kommentert mitt emne så det går ann!

Anonym poster: 2da96f41bca4936d6159156cfab3ccee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...