Gå til innhold

Spill/app som underholdning hos frisøren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta med eldstemann på 2,5 til frisøren i dag, og da fant jeg ut at et bra triks er å ha video på mobilen. Han elsker Gagnam Style, så jeg satte på den.

Jeg satte også på en Pocoyo-film. Guttungen satt _helt_ rolig mens han ble klippet. Vi fikk til og med 30% avslag i prisen fordi det tok kortere tid enn vanlig! :D

Jeg tenkte at det kanskje kunne være en idé å ha et spill/en app som han kunne pusle litt med - men eneste app'en jeg kom på var Pocoyo-app'en og den egner seg strengt tatt ikke hos frisøren :D

Er det noen som har gode forslag til app/spill for barn når de trenger å sitte rolig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre forslag?

Må nevne at Pocoyo-app'en er kjempeunderholdende for sønnen min på 2,5 år. Han snakker til Pocoyo, og Pocoyo svarer (app'en gjentar det sønnen min sier). Også kan han trykke på ham, og da skjer det forskjellige ting.

Anbefales for barn mellom 2-4 år! :)

Jeg endte også opp med å laste ned Fruit Mill som er en gratis app/spill. Dette er nok litt for avansert for sønnen min, men han sitter og trykker og når det skjer noe på skjermen så jubler han. :D

Spillet er et barnespill (4-10 år), men det er underholdende for voksne også - ble sittende å prøve å slå min egen high-score som for øyeblikket er ca. 4500. :D

Skrevet

Sist vi var hos frisøren med mini på nesten to år, så han på små filmsnutter på vennebyen appen. Neste gang kommer jeg nok til å legge inn et par filmer, slik at vi slipper at han/vi må trykke hele tiden.

Forøvrig fungerer det helt supert med iPad til frisør besøk. Han sitter helt stille og er ferdig klippet på 15 min. :-)

Skrevet

Vi har vært hos en frisør som har film på skjerm foran stoler formet som biler :) Veldig effektivt, vi fikk ikke engang bruk for rosinene vi hadde kjøpt som bestikkelser (det er nemlig også veldig effektivt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...