Gå til innhold

Dersom man lekker mye fra brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere uker før fødsel. Betyr det at man kommer til å ha god melkeproduksjon?

Anonym poster: a58a1a5ee3783cab758de6568a79aecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

He he , måtte le av det kontante svaret :)

Har ikke peiling, jeg har hatt god melkeproduksjon, men ikke lekket i forkant av fødslene. Selv ikke med nr to som kom få mndr etter ammeslutt med første.

Skrevet

Ok!

Da føles det veldig unødvendig med all denne væsken akkurat nå.. Vi snakker MYE! Som i ammeinnlegg og gulaktig belegg på knoppene konsant. Hadde i det minste sett for meg en "lovnad" om at det skulle ende i noe godt.. :P

Skrevet

Ok!

Da føles det veldig unødvendig med all denne væsken akkurat nå.. Vi snakker MYE! Som i ammeinnlegg og gulaktig belegg på knoppene konsant. Hadde i det minste sett for meg en "lovnad" om at det skulle ende i noe godt.. :P

Har ikke helt peiling jeg heller :) Varierer vel fra person til person. Ei venninne av meg lakk mye gul melk flere uker før fødselen, men hun klarte ikke å fullamme i mer enn noen uker og sluttet helt innen 4 mnd. Selv lakk jeg ingenting, men hadde store mengder melk og X-antall brystbetennelser pga for mye melk. Får satse på at du får en mellom ting;) Tror ikke det du opplever nå trenger å være en indikator på noe, men skjønner at det er plagsomt her og nå ;)

Anonym poster: 329abc83fd94a0ec2509511b7c35393e

Skrevet

Jeg lakk myyyyyyyye, men jeg hadde bare noen få dråper.. Og måtte gi opp etter 3 uker med amming.. Da fikk lillejenta puppenekt.

Ja, unødvendig, men det er pga hormonene dine og at kroppen din gjør seg klar til å få et barn.

Anonym poster: 92645b47d659d72d3c0127af1c76c189

Skrevet

Jeg lakk MYE, måtte ligge med tisselaken under puppene fra 4-5 mnd...amma ungen i 2,5 år + at keg pumpa..

Anonym poster: df1dd0a95c831a613abbba96f172d919

Skrevet

Skjønner i alle fall at man må vente til ungen er kommet før man vet noe sikkert... ;)

Tusen takk for svar alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...