Gå til innhold

Interiør cookies og upersonlige juletrær

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har lagt ut bilder av sitt "perfekte" juletre hvor alt er nærmest målt opp hvor det skal være og med kun den og den fargen på alle kulene. Syns det ser upersonlig ut og når man har små barn så må det da være tungvint.

Og hun har laget julekaker som skal være så perfekte at man ikke tørr å spise de engang. Hvis en eneste kake blir "feil" pynta eller videre så kastes de. Jeg syns det blir så rart, men så skjønner ikke jeg meg på den store interiør verden hvor hver eneste detalj må være perfekt.

Hva liker dere best?

Anonym poster: 1356ad4b7e4338b43138ac2904722242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker litt kaos. Skjevt juletre med pynt i mange forskjellige farger. Nå er jeg litt ustrukturert og da ;)

Kakene kommer i flere fasonger og pepperkakehuset ser ikke ut, ser ut som noen har kastet pynten på ;) ikke helt lik din søster med andre ord.

Skrevet

Jeg liker juletreet mitt. Det har altfor mange kuler i sølv, gull, hvitt, blått og rødt. Noen er glass, noen metall, noen i tre, noen i flettede metalltråder. De eldste er over 100 år gamle, den nyeste ble malt av ungen igår. Alle har sin historie og alle er vakre på sitt vis. Noen er fra oldemor, noen fra mormor, noen fra farmor og noen er kjøpt selv :)

Anonym poster: 6321b4f63ea00d2ba23cb78c958c455a

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Je liker også mitt tre! At alt mulig på det, alle farger uten system! Sukkertøy stenger, juleønske fra oldemor, to tovete epler, kitsch ugler, bambier f ekorn, små muffins i alle farger, en leppestift et par ballerinasko og noe annet morsomt :)

Kakene mine derimot, det er perfekte! Kaster aldri noen for de blir alle perfekte hver eneste gang! Det er min jobb og det skulle bare mangle..

Men kaos er egentlig fint :)

Skrevet

Jeg er nok litt perfeksjonist. Men både juletre og kaker (om jeg hadde lagd kaker) skal se hjemmelaget ut. Helst slik at en ser en har fått hjelp av barna. Litt av sjarmen eller?

Skrevet

Juletreet mitt er pyntet i sølv, hvitt og rødt... Ser at det ikke er pyntet av barn :-P Men dette endrer seg helt klart når det kommer barn i hus, og de begynner å produsere pynt ;-) Jeg er helt enig i at det er en del av sjarmen med pynt som har historie og minner bak, og pynt barna i huset lager :-)

Skrevet

vårt juletre er ganske enkelt i år. Første året vårt i nytt hus med skikkelig juletre, og det er pyntet i sølv, hvitt og lilla. Men jeg gleder meg til min 5 uker gamle sønn kan fylle på med selvlaget pynt og han skal få pynte det akkurat som han vil. Om så all pynten havner i en klase på baksiden av treet xD Syntes juletrær som er pyntet av barn er utrolig koselig og sjarmerende :)

Skrevet

Jeg syns også juletrær som barn har vært med på er flotte, med pynten de har laget osv.

På mitt juletre så er det pynt som jg lagde når jeg var barn, arvepynt og pynt som barnet mitt har laget :D

Anonym poster: 1356ad4b7e4338b43138ac2904722242

Skrevet

Juletreet vårt har mye rart på seg, samboeren har hengt på noen sleiver, og knøttet henger gjerne på ting fra rommet om han føler på det. Det jeg syns er minst pent på det i år,er noen farga glitterremser som samboren bare MÅTTE ha på :)

kakene våre er veldig fine ettersom det er samboeren og broren hans som har lagd dem. Peppekakehuset har jeg og knøttet laget, og det ser ut som en gapahauk.

Skrevet

Ingen har likt juletree som oss, her pyntes det av liten og stor. Vldig mye av pynten har en egen historie.

Jeg hadde ikke klart å ha ett juletree som ikke er pyntet av glede fra barna. Å pynte juletreet er en familie greie, da koser vi oss sammen.

Og på julaften må vi ordne det igjen, for da har det vært noen pusekatter som har ordnet litt på pynten. Det henger alltid pynt i bunn som tåler litt lek av de. Og vi kan da ikke nekte pusene juletreet heller, for de er jo så søte der de ligger inni stammen på treet og sover i hele julen. De lager seg plass, så da må jo julepynten flyttes på.

Anonym poster: 33d06dea13409b83472fa9700631b1d2

Skrevet

Da kunne ikke hun sett vårt juletre..hehe..her har ungene stått for pyntinga og kuler i alle farger henger i "klaser",en grønn elefantrefleks har visst også fått hedersplass på treet og stjerna i toppen,ja den er

skjev,men kunne ikke brydd meg mindre.:-)

Skrevet

Juletreet vårt går i rødt og gull, store og små kuler, noen frostet,noen blanke og noen i klumpete glitter. Grunnen til at vi bare har de kulene er at de ikke kan knuse...

Mini på tre år har pyntet selv i sin høyde og jeg tok øverste delen.

Det ble kjempe fint!!! Noen greiner er så tunge av kuler at de bøyer seg mot gulvet, andre har en bitteliten kule eller ingenting.

Jula er for barna, la dem få kose seg og styre på sammen med oss for å få en fin jul! Det er jo så deilig å se forventningene og gleden hos barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...