Gå til innhold

tør ikke å sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 17 mnd har omgangssyke. Har spydd 2 ganger før han la seg og sover veldig godt. Men jeg tør ikke å sove for er så redd han skal spy og kveles i eget spy...

Anonym poster: b2f1c09e1623d9c3f75cc211120b784b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta han i senga di.

Mi jente har vært syk i over en uke (hoster til hun kaster opp, feber mm.) og jeg tar henne over i min seng når jeg legger meg

Skrevet

Ta han i senga di eller flytt senga hans inn til deg, ved siden av deg. Da våkner du så fort det er lyd, du kommer nok til å sove på nåler. Fint han sover godt nå da, søvn er beste medisin. God bedring!

Skrevet

Det er det jeg har lyst til men da sover ingen av oss. Han liker seg best i sengen sin. Når han sover med meg blir han liggende og kave noe veldig... :-(

Skrevet

Det er det jeg har lyst til men da sover ingen av oss. Han liker seg best i sengen sin. Når han sover med meg blir han liggende og kave noe veldig... :-(

Sånn er min 19 mnd også, sover best i egen seng der han kan snu seg og styre rundt som han pleier. Sover aldri på puta han, som faren sin, alt er kaos. Bær senga hans forsiktig inn til dere :) det har jeg gjort når det har vært sykdom. Evt finn fram reiseseng og legg ham i den ved siden av deg.

Skrevet

Setter veldig stor pris på svar..har ikke reiseseng her da søsteren min låner den igjen jeg er alene....huff ikke lett altså

Skrevet

Madrass på gulvet ved siden av senga di da, hvis du har et hjørne? Og skyve senga di inntil evt så han får 3 "vegger" rundt? Eller enda enklere (at jeg ikke tenkte på det før!!); legg deg på madrass på gulvet inne hos ham!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ta en madrass å legg deg inn på hans rom. Ta madrass fra senga di om nødvendig. Du trenger søvn. God bedring

Skrevet

Stikk begge hendene under madrassen hans, og bær barn, sengetøy og madrass inn til deg. Legg ham på gulvet ved siden av din seng!

Sånn gjør vi med syke barn;-)

Anonym poster: da7739ed02aa3e6fd6b1c4149efcfa0f

Skrevet

Prøv å legge deg på rommet sammen ned han, madrass på gulvet om du har mulighet. Sist jeg passet datteren til ei venninde så sov jeg på liggeunderlag ved siden av henne hele natten pga oppkast.fungerte veldig greit. Prøv å slappe av så mye du klarer, du trenger hvile du også kjære deg. Masse god bedring og en god jul ønskes herfra:-)

Skrevet

evt sov på sofaen, og legg han på madrass vedsiden av? viktig at du får hvilt deg litt, så du har energi til å pleie gutten :) god bedring <3

Anonym poster: a09c0b3b2881f42f532299f816b86736

Skrevet

Hvordan gikk natten?

joda det gikk fint :) jeg lå litt inne på hans rom og litt på mitt. Hadde alle dørene oppe da jeg sov litt i min seng. Tror han trengte søvnen for han sov kjempelenge...helt til kl 09 (pleier å stå opp kl 06)

takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...