Gå til innhold

11 mnd gammel baby og julegaver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Gutten min er litt over 11 mnd, første barnebarn på begge sider. Vi skal feire med mannens foreldre, så mine foreldre og søsken var her å leverte gaver i dag. Det var ikke rent lite. Svigers holder heller ikke tilbake med gaver for å si det sånn... Gutten kommer til å kubbe lenge før alle gavene hans er åpnet, hva gjør vi med resten da? Lar han være medå åpne de 1. Juledag eller bare åpne de for an på julaften? Hvordan har dere løst dette??

Anonym poster: a0d1a8bd04b113b31777158233e7c7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har pakket opp gaver tidligere på dagen:)

Skrevet

Jenta mi på 11 mnd skal få åpne noen få på dagen på julaften. De hun ikke rekker på kvelden sparer vi til juledagen :)

Skrevet

Ene gutten vår var ca 6 mnd første jula si, da la vi han til vanlig tid og åpnet gavene for han. Andre jula var han overtrøtt allerede før gavene, så han åpnet et par før vi la han og så var han med og åpnet resten dagen etterpå.

Han andre var ca 9mnd første jula og selv om jeg hadde trodd han skulle sovne lenge før vi hadde pakket opp alle pakkene, så holdt han seg i form hele tiden, så da lot vi han være med til alle var åpnet. Han har alltid vært sånn at han kan sove lenge på morgenen om han er lenge våken på kvelden, hvis ikke hadde vi selvfølgelig lagt han tidligere.

Skrevet

Ja det hadde vi tenkt. Men så har mannens mormor blitt innlagt, hun lever nok ikke mange dagene til, så vi blir nok noen timer hos henne (reiser rett etter frokost), så skal vi innom min farmor på sjukeheimen da dette mest sannsynlig er hennes siste jul, så er det kirken klokken 15 og middag klokken 17, så ser ikke helt når vi skal få tid til dette.

Skrevet

Vi har gitt gaver utover hele dagen, men kjent etter om det er leker eller klær i dem.

Om dem ikke har kommet over alle, har vi åpnet dem på kvelden.

Anonym poster: dfde6b5463fe71c2c6eeea29fab2ed6d

Skrevet

Her pakker vi opp jevnt utover flere dager. Og jenta her er 2,5 år. Vi begynner i morgen og så endel på julaften og videre utover jula. Ellers får hun ikke noe glede av å pakke opp.

Og hun har 2 pappaer som er også veldig gavmilde...

Skrevet

Her fikk vi ikke mindre enn 7 pakker sendt med i posten bare fra farmor, så jenta vår har fått åpne noen stk allerede. Regner med hun ikke kommer til å syns det er gøy med pakker om hun skulle åpnet alle på julaften.

De hun ikke åpner i morgen får hun åpne dagen etter.

Skrevet

Takker så mye for svar:) Han skal få åpne noen i dag, så tar vi det som det kommer:)

Skrevet

Opne det han greier julekvelden og resten etter julefrokosten 1. dag?

Skrevet

Jenta mi var like gammel i fjor. Hun fikk åpne de det var tid til før hun la seg til normal tid så åpnet vi resten for henne. I år tror jeg hun skal få åpne de harde pakkene før hun legger seg så åpner vi de myke for henne senere. Rekker hun ikke åpne alle de harde før hun legger seg tar vi det som det kommer. Hun har ikke noe glede av å åpne klær allikevel ;)

Anonym poster: c140d10292cc699626ce475a47139767

Skrevet

Jenta mi var like gammel i fjor. Hun fikk åpne de det var tid til før hun la seg til normal tid så åpnet vi resten for henne. I år tror jeg hun skal få åpne de harde pakkene før hun legger seg så åpner vi de myke for henne senere. Rekker hun ikke åpne alle de harde før hun legger seg tar vi det som det kommer. Hun har ikke noe glede av å åpne klær allikevel wink.png

Anonym poster: c140d10292cc699626ce475a47139767

Synes det var en lur løsning! Samme hadde jeg gjort! :)

Anonym poster: c6d70271f6ef89e412da323193649880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...