Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Neida, det er ikke sånn, egentlig, men sitter her alene, gravid og hormonell, og mannen er borte på jobb. Han kommer hjem på nyåret. Dette skulle være første jula i nytt hus og siste jula hvor vi kunne sove lenge uten ungemas, en nytelsesjul rett og slett, og så måtte han jobbe i stedet. Juletreet er pynta, alt er klart, men får ikke julestemninga uten ham. Selv skal jeg feire med begges familie, men tanken på at han sitter alene til både jul og nyttår er så uendelig trist. (Mest for meg da, som er julemennesket i dette forholdet). Skulle så veldig gjerne bare ha kunne gitt ham en juleklem og et laaaangt nytttårskyss, men det får visst pent vente. Får i det minste fortalt ham hvor glad jeg er i ham! Vet det er flere i samme situasjon, men det føles ikke noe bedre av den grunn! *Juleutblåsningen unnagjort* Anonym poster: 01cf91a04b4f159755037e7c71ad3e81
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Som om jeg skulle ha skrevet dette, min samboer dro i går, og kommer hjem på nyåret. Sønnen vår har også bursdag på nyttårsaften, så er trist å tenke på hva han går glipp av. Skulle pynte til jul i dag jeg, men formen har vært elendig, så blir å gjøre det når jeg står opp, da jeg får en del besøk i morgen. Anonym poster: 1f6959e46ed0b006c9ce9aa519d8f0c2
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 At dere har en sønn som i tillegg har bursdag mens pappa er borte er jo enda verre da! Håper formen din er bedre i morgen så du får unna det du skal før besøket kommer. Og så får vi ønske hverandre ei god "jobbenkejul" med ønsket om at de kanskje er hjemme neste år. Anonym poster: c94d947a19c31a6ad2ab522ffc19cd38
Hønemor30 Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Hva jobber mennene deres med? Så kjedelig for dere,og de at ikke de får noen dager hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå