Gå til innhold

Blir så lei meg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mange veninner som jeg pleier å være sammen med, vi er en gjeng som ofte finner på ting. MEN nå har dem lagt ut bilde på facebook, at dem har grøtfest- og dette har jeg ikke hørt noe om. Dem var nærmere 20 stykker som var tagget, og jeg har ikke hørt ett kvekk :( Ikke tidligere idag heller, da jeg var sammen med to av dem.

Vi har alltid hengt sammen som erteris- siden barneskolen, så nå skjønner jeg faktisk ikke hva jeg har gjort- eller om jeg i det hele og store har gjort noe.

 

Er så lei meg nå, vil faktisk bare gråte. Har aldri takket nei eller noe, og syntes det så ut som dem hadde det skikkelig koselig.

 

 

Anonym poster: 3bfa512d35d7df2ca8c4a2e74273efe9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spurt rett ut hvorfor jeg ikke var bedt. Er de så gode venninner tåler de det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...