Gå til innhold

Kommunale avgifter-hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe man får regnign på 1 gang i året? eller er det hvert kvartal/halvår?

Vi har fått en regning for vann og kommunale avgifter,som er på litt over 4000 kr.

 

Noen?

 

Anonym poster: 954a100c106c0e0489740454574ee1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får 2 ganger i året

 

Anonym poster: 08828a2ecf412a8c0408391c8318bf39

Skrevet

Vi får 3 ganger i året. September, februar og juni skal de betales.. sånn cirkus..

 

Anonym poster: 4e24833d539f3e95c865d109e09a2e2a

Skrevet

Vi får 2 ganger i året, på ca 5500,- pr gang. Har enebolig.

 

Anonym poster: 68439e23ded58693661505a820e02255

Skrevet

Jeg blir deprimert når jeg ser hvor lave kommunale avgifter det er andre steder...! Vi får fire ganger i året og har ca 18000,- per år..!

Skrevet

Ca 4000 pr år, får regning 1 gang i året :) Renovasjon kommer utenom, også billig i vår kommune. Så kommer an på, vanskelig å si hvor mange ganger i året du vil får regning...

Skrevet

Vi har 4 terminer i året og betaler rett under 4000,- hver termin.

Skrevet

Er dette noe man får regnign på 1 gang i året? eller er det hvert kvartal/halvår?

Vi har fått en regning for vann og kommunale avgifter,som er på litt over 4000 kr.

 

Noen?

 

Anonym poster: 954a100c106c0e0489740454574ee1f5

Det finner du sikkert på nettsiden til kommunen din om hvor mange ganger i året de sender ut regning.

 

Anonym poster: bb6b76ed390728e0ea86096d0df2f086

Skrevet

Jeg blir deprimert når jeg ser hvor lave kommunale avgifter det er andre steder...! Vi får fire ganger i året og har ca 18000,- per år..!

 

Hæ?? Hvor holder du til??

 

Anonym poster: 81c6ceaf81980c3bcfd9699dd172f9d5

Skrevet

Vi får ca 4400,- to ganger i året, altså rundt 8800,- i året.

 

Bare 30 min avstand med bil fra oss stiger avgiften til ca 15-16000 !

Skrevet

Det varierer fra kommune til kommune, men jeg tviler på at det er bare en gang i året. Vi får hvert kvartal, og har rundt 11 000 i året.

Skrevet

Jeg blir deprimert når jeg ser hvor lave kommunale avgifter det er andre steder...! Vi får fire ganger i året og har ca 18000,- per år..!

 

Dere er nok ikke alene om det.... Vi har 18400 kr i året fordelt på 4 terminer.

Myyyye penger! Har gått opp over 3000 kr på 2,5 år her.

 

Anonym poster: 4741dfaf1450395734d443b0a14d764d

Skrevet

Vi får hvert kvartal, ca 4.200 kr hver gang. Svindyrt med enebolig altså!

 

Anonym poster: 9ae81736b54f05890832261c22dc1b86

Skrevet

Jeg blir deprimert når jeg ser hvor lave kommunale avgifter det er andre steder...! Vi får fire ganger i året og har ca 18000,- per år..!

 

Hæ?? Hvor holder du til??

 

Anonym poster: 81c6ceaf81980c3bcfd9699dd172f9d5

 

Og vi betaler 20 000... Vanlig enebolig i Tromsø.

Skrevet

4600 3 ganger i året. Har en ekstra søppeldunk pga snart 3 bleiebarn. Enebolig. SNart blir det enda dyrere pga økt eiendomsskatt:(

Skrevet

Vi betaler 1500 i måneden for kommunale avgifter, eiendomsskatt og renovasjon.

Jeg må sette av hver måned for disse regningene som kommer på ulike intervaller og er alltid store.

 

Anonym poster: 0f7ab59d89ea3810188134da8130e810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...