Gå til innhold

patetiske trollere


Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hvorfor noen gidder å trolle... Hva er vitsen? Har dere så veldig lite å gjøre? fysj blir så provosert over så mye unødvendig trolling..

 

Regner med trollene godter seg nå når de fikk meg til å reagere , men vet dere det bryr jeg meg ikke om. vil bare få ut litt frustrasjon om dere TROLL! hihi tenk det at dere vil være troll faktisk...

 

Anonym poster: 534b98061dcf4d40af1ba9d73f965a2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de ikke tenker over at det finnes moderatorer osv som ser hvem de er.. :P Jeg hadde vært passe flau. Voksne mennesker?

 

Anonym poster: 2e71d1a86fc37e9357ed9ec5f8ee43ed

Skrevet

Flau for hva? For å trolle? Hehe, man kan ikke være seriøs hele tiden,da ville det fort blitt kjedelig her inne. Men smaken er som baken, heldigvis- delt i to

 

Anonym poster: b027571c29784c502db390270c69167f

Skrevet

Men vært litt mye dumt de siste dagene..... Men ler likevel:)

Skrevet

Flau for hva? For å trolle? Hehe, man kan ikke være seriøs hele tiden,da ville det fort blitt kjedelig her inne. Men smaken er som baken, heldigvis- delt i to

 

Anonym poster: b027571c29784c502db390270c69167f

 

Hva er gleden med å finne på ting, for å få liksom svar, fra folk man ikke kjenner? Det skjønner jeg ikke. Skulle ønske jeg forstod den humoren.. eller kanskje ikke... :P

 

Anonym poster: 2e71d1a86fc37e9357ed9ec5f8ee43ed

Skrevet

Ja er mye jeg også ler av ;) Men det er mye slemt og retten og sletten veldig unødvendig å trolle om. Hehe kan vel også si det at jeg er gravid og ekstremt hormonell for tiden så hi var en ren utblåsning :P

 

Mvh HI :D

 

Anonym poster: 534b98061dcf4d40af1ba9d73f965a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...