Gå til innhold

Sender dere julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns "alle" sender julekort, men vi merker fint lite til det, gitt.

Jeg har sendt julekort i ni år, og i år kuttet jeg ned fra å sende til nesten 40 stk til å kun sende til 20 stk. Vi har fått tre... Og da har de 20 vært av de som har fått julekort i alle år. Syns det er litt kjedelig, og vurderer å bare droppe det til neste år, men da har vi fått en minibror eller søster til i hus, så da vil jeg sikkert sende likevel.

Får dere masse julekort? Like mange som dere sender?

Anonym poster: 5fdb9cc4797b6b8ff4b35c4c7728cdf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått nesten like mange som vi har sendt. Må si at jeg ikke har fått av mine enslige venninner uten barn. Men har fått av alle mine venninner som har barn og familie, da samtlige har brukt barna som motiv. ( det har vi også gjor, skal sies at jeg ikke sendte julekort før jeg fikk barn).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha ha. i fjor sendte jeg 30, og fikk 8. I år sendte jeg ca 20, så får vi se da.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Vi sender noe flere enn vi får. Sender vel kanskje 30-40 og mottar ca 20. Typisk nok får vi flest fra de som har unger og lager julekort med bilder.

Anonym poster: f47f8e750b6698df93744330f86b178a

Skrevet

Ja, det gjør vi. Vi sender noe flere enn vi får. Sender vel kanskje 30-40 og mottar ca 20. Typisk nok får vi flest fra de som har unger og lager julekort med bilder.

Anonym poster: f47f8e750b6698df93744330f86b178a

Jeg forventer egentlig ikke julekort av de uten barn, vi også sender med bilde på. Men jeg sender til mange vennepar med barn, og i fjor fikk jeg flere enn i år. Syns det ser så trist ut med de få kortene, og lurer på om jeg bruker for mye energi på å skrive julekortene (jeg skriver ALLTID personlig hilsen, ikke no påtrykt "hilsen familien bla bla bla"

Jeg ser at jeg høres skikkelig sær ut, men jeg er egentlig ikke det altså.

hi

Anonym poster: 5fdb9cc4797b6b8ff4b35c4c7728cdf1

Skrevet

Vi får færre enn vi sender, men de fleste vi sender til er ikke familier med barn, så det er nok noe av grunnen. Av de vi sender til med barn, får vi av de fleste, men ikke alle.

Anonym poster: f1114f6cd12623616287cbeae872be57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...