Anne-B. Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Hjemmelaget eggesalat, med purreløk, sennep, tabasco, majones, rømme, hvitløk.. Nam nam. Dette blir fast takst fra nå av.
mandel i grøten Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Litt mer nøyaktig beskrivelse?
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Litt mer nøyaktig beskrivelse? Akkurat det tenkte jeg også, jeg er ikke sååå glad i å lage mat at jeg orker å slumpe, men jeg er veeeeeldig glad i eggesalat.
Patetica fåkksi Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Man skal ikke bruke oppskrift!!
Mistletoe and wine Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Den beste maten blir lagd når kokken slumper Mannen får ekstra grå hår her i huset når han prøver å lage samme mat som meg, han får det aldri som han ønsker, he he. Skal sies at jeg alltid slumper og har aldri noen oppskrifter som han kan følge
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Ja, jeg slumper gjerne men jeg må ha en ballpark figure av ingredenser før jeg kan begynne - snakker vi en ss eller en boks rømme, lizzom?
Mistletoe and wine Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Ja, jeg slumper gjerne men jeg må ha en ballpark figure av ingredenser før jeg kan begynne - snakker vi en ss eller en boks rømme, lizzom? Jeg går alltid på en smell første gangen jeg skal lage noe, blir alltid trippel eller firpel (?) porsjon
Frenzia Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Litt hyggeligere med en litt sånn "ca en spiseskje"-oppskrift for uinnvidde. "Og til slutt i gryta slipper man til slutt en kilo pepper...atsjo..." Jeg har alvorlig talt ikke peil på hva en eggesalat er, men jeg vet at jeg har glemt å sette deig til rundstykker i morgen. Takk for påminnelse. Skal bli gøy å gjøre i fylla. ...
Anne-B. Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2012 Siden det er jul (snart), og kun til ære for dere, skal jeg prøve å vri mine stakkars små grå. Jeg brukte: 6 egg en fjerdedel av en purreløk,som jeg hakket litt over en halv pk majones 2 ss rømme 2 spruter tabasco 3 ts grov sennep Lett dryss hvitløkspulver (bruker et merke som heter Rajah, det er litt sterkt) Et par ts sitronsaft, ca. Det ble litt mye dressing, hadde nok hatt i et par egg til eller litt mindre majones.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå