Gå til innhold

Behold, the birth of a christmas tradition.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmelaget eggesalat, med purreløk, sennep, tabasco, majones, rømme, hvitløk.. Nam nam. Dette blir fast takst fra nå av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mer nøyaktig beskrivelse?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Litt mer nøyaktig beskrivelse?

Akkurat det tenkte jeg også, jeg er ikke sååå glad i å lage mat at jeg orker å slumpe, men jeg er veeeeeldig glad i eggesalat.
Skrevet

Man skal ikke bruke oppskrift!!

Skrevet

Den beste maten blir lagd når kokken slumper :)

Mannen får ekstra grå hår her i huset når han prøver å lage samme mat som meg, han får det aldri som han ønsker, he he. Skal sies at jeg alltid slumper og har aldri noen oppskrifter som han kan følge :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ja, jeg slumper gjerne men jeg må ha en ballpark figure av ingredenser før jeg kan begynne - snakker vi en ss eller en boks rømme, lizzom?

Skrevet
Ja, jeg slumper gjerne men jeg må ha en ballpark figure av ingredenser før jeg kan begynne - snakker vi en ss eller en boks rømme, lizzom?

Jeg går alltid på en smell første gangen jeg skal lage noe, blir alltid trippel eller firpel (?) porsjon :P

Skrevet

Litt hyggeligere med en litt sånn "ca en spiseskje"-oppskrift for uinnvidde.

"Og til slutt i gryta slipper man til slutt en kilo pepper...atsjo..."

Jeg har alvorlig talt ikke peil på hva en eggesalat er, men jeg vet at jeg har glemt å sette deig til rundstykker i morgen. Takk for påminnelse. Skal bli gøy å gjøre i fylla. ...

Skrevet

Siden det er jul (snart), og kun til ære for dere, skal jeg prøve å vri mine stakkars små grå. Jeg brukte:

6 egg

en fjerdedel av en purreløk,som jeg hakket

litt over en halv pk majones

2 ss rømme

2 spruter tabasco

3 ts grov sennep

Lett dryss hvitløkspulver (bruker et merke som heter Rajah, det er litt sterkt)

Et par ts sitronsaft, ca.

Det ble litt mye dressing, hadde nok hatt i et par egg til eller litt mindre majones.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...