Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Forsvinner den? Blir det dårlig kvalitet? Eller tas det som trengs fra min kropp,og babyen får det den skal uansett? Jeg har en baby på 8 uker, og et barn på halvannet,og er alene med de. Dagene går så alt for fort,og er så hektiske at jeg knapt rekker å spise. Jeg får i meg middag, men det er stort sett det eneste også. Nå er det blitt til at jeg ikke har sultfølelse lenger, og da tenker jeg ikke over at jeg må få spist heller. Hadde det ikke vært for at barnet mitt er allergisk mot alt omtrent,så hadde jeg kanskje ikke spist middag heller, men lager til meg og når barnet får middag,så spiser vi sammen. De andre måltidene til barnet henger gjerne babyen i puppen, og når jeg må mate største (nekter å spise selv), så har jeg jo ingen ledige hender til å spise selv... Uff,håpløst... Føler meg skikkelig teit også, for jeg vet jo at jeg må ha mat. Men jeg får liksom ikke tid, for det er alltid en unge som krever noe, og klærne må jo vaskes,ellers fryser vi... Det må jo ordnes så mye når man har barn (selvfølgelig). Når blir det lettere? Føler dagen er over omtrent før den har begynt... Anonym poster: 7d19f17f5682a456df21e302debfc63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå