Gå til innhold

Hva i alle dager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele dag har det kjentes ut som om det er noe som beveger seg/presser på venstre siden av magen (ganske langt ute).

Kommer med jevne mellomrom!

Noen som har erfart noe sånt? Kan f.eks luft forårsake så mye action? :P

Jeg er ikke gravid (som jeg vet om), har gått på cerazette i snart 3 år og har ikke hatt mensen på rundt 2,5 år.

Har vonde pupper for tiden og har gått opp et par kilo. (Veier i utgangspunktet noen kilo for mye, men har ligget på samme vekt i en evighet).

Jeg kan ikke ha en baby inn i der vel? Haha..

Jeg testet meg i sommer (tror jeg det var), da var det negativ test. Skal teste meg igjen snart, men kan da virkelig ikke være gravid vel..

Kjenner jeg ble en smule nervøs ;)

Anonym poster: f9cb96574b9ed3f36d8e89869a6615d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt sex, kan du være gravid! ;)

Skrevet

Klart du kan være gravid, jeg ble gravid på p-piller (slurvet litt da men...) Ville tatt en test, vi kan ikke komme med et sikkert svar vet du :)

Skrevet

Forøvrig fikk jeg eggløsning på cerazette. Ble ikke gravid, men kunne jo fort blitt det. :)

Skrevet

Jeg vet selvfølgelig at dere ikke vet og at jeg kan bli gravid selv om jeg går på p-piller :P

Men jeg måtte bare høre om noen har erfart enten sånne type bevegelser/press eller andre lignende situasjoner..

Jeg har liksom følt meg trygg på at jeg ikke blir gravid siden jeg ikke har hatt mensen på noen år, men det er vel en falsk trygghetsfølelse ;)

Hjelpe meg.. skal prøve å få tak i test i morra ja, hehe... Men kjenner at det er skummelt om den skulle være positiv i forhold til at jeg da må være ganske langt på vei og det ikke er bra å gå på p-piller når man er gravid :S

Anonym poster: 8560662cded2f3994f0ac747b422f838

Skrevet

Jeg har masse sånne bevegelser i magen støtt! Kjennes veldig ut som en baby, men jeg har regelmessig mensen og det er veldig liten sannsynlighet for at jeg er gravid. Det er nok bare fantomspark! :)

Skrevet

Kjenner "fantomspark" i magen jeg også, er luftbobler i tarmen..

Anonym poster: 293a1dbe0787a44286237ee3b3ada8c6

Skrevet

Etter første og helt til jeg ble gravid igjen kjente jeg "spark". Trodde jeg var gravid støtt, hehe. Men ble ikke gravid før jeg slutta med prevensjon.

Skrevet

Takk for svar! Da krysser jeg fingrene for at det bare er noe sånt ;)

Har bare kjent det så tydelig i dag.. har hatt såkalte fantomspark tidligere, men det har bare vært småtteri og nesten ikke merkbart.. så derfor jeg ble litt ekstra nervøs i dag :P

Anonym poster: 8560662cded2f3994f0ac747b422f838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...