Gå til innhold

Kan han virkelig synes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sexy undertøy fra mannen. Fra sex butikk. Veldig fint i pakken og fint på bildet på pakken. Føler meg ikke så fin i det, føler meg som en parodi. Har strekkmerker og et par kg for mye. Dette er tynt stoff med tynn strikk som bare fremhever magen som ikke er flat.. Bh er i tynt gjennomsiktig stoff uten støtte. Kan han virkelig mene at jeg ser fin ut? Ville heller hatt noe mer dekkende som korsett eller noe og noe som støttet og fremhevet. Dette er så lite og føler jeg ser helt latterlig ut. Undertegne er et lite gjennomsiktig miniskjørt.

Anonym poster: fd298bdf398199178d7e46363cea230b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tolker jeg som at han syns du er RÅSEXY :D Kos deg med undertøyet ditt! :) Er sikker på at du ser kjempeflott ut i det!

Skrevet

Har han sett deg i det? Hva har han sagt da? Har han sagt han syntes du er fin i det? For om han sier det så mener han det jo! Han har jo kjøpt dette til deg?? Ikke bekymre deg du. Enig med skorpionen - du ser sikkert kjempeflott ut.

Skrevet

Husk at det er kun du som er så kritisk til deg selv og din værste fiende. Mannen din hadde ikke kjøpt undertøyet om han ikke ville se deg i det. :)

Skrevet

Han har vel kjøpt det for å forklare deg at uansett hvordan du ser på kroppen din så syns han du er lekker i det :-)

Ingen jenter er vel 100% fornøyd med hvordan de ser ut fra naturens side :-)

Skrevet

Han er nok veldig fornøyd med deg og drømmer om å se deg i det han mener er sexy undertøy.

Undertøyet er nok sikkert ment til å taes raskt av igjen og ikke ment som hverdagsundertøy. ;)

Skrevet

Takk:)

Anonym poster: fd298bdf398199178d7e46363cea230b

Skrevet

For å sitere min:

"så lenge jeg får ta det av er jeg fornøyd!"

Anonym poster: 9aab41bb7642a3a0362cc4b4f7e1f3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...