Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Jeg fikk mensen til rett tid, men det var bare pittelitt..men veldige smerter. Ikke rett menssmerter, mer en stikkende smerte. Skjønner ikke noe.. dette var igår kveld, og nå bare spotter jeg brunt...så lite at jeg fint uten null problem ha gått bare med truseinnlegg. Jeg går ikke på p-piller, har hatt sex 1 gang denne mnd og han kom ikke inni meg og det var heller ikke rundt eggeløsning. Jeg pleier å blø masse. For 2-3mnd siden så trodde jeg at jeg var gravid, men fikk en mega sterk ikke gravid. Dagen etter så bare fosset det..akkurat som at det gikk hull på en ballong hehe. Jeg er forresten ganske overvektig, og håper og ber om at det ikke er pcos eller noe verre Anonym poster: 649e38c79839bd53f6892e26d7eabfe5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 :/ Anonym poster: 649e38c79839bd53f6892e26d7eabfe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå