Gå til innhold

Feber og drikker så lite...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er begynt å bli mørkt i bleiene fordi hun drikker så lite. Kun vann som t

t nød går ned, spiser lite. Har veldig sår hals og går på pencilinkur som ikke er vellukka utført :( bare tredje dagen så gir ikke opp kuren enda..

 

Anonym poster: 19828fe94f2b7580e72e687b10d9ede2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du prøvd?

 

Anonym poster: e88baaefb5e9fb3dc340f324f9da2797

Skrevet

Prøv saft-is.

 

Anonym poster: f7e9c607888411e0e2cf54eb8374a8a7

Skrevet

Tenk stort på alt som har fuktighet i seg: Milkshake, smoothie, yoghurt, iskrem, saft, saftsuppe (lager du den selv blir den ikke så søt), havregrøt, annen grøt, appelsin, juice..

 

Anonym poster: e88baaefb5e9fb3dc340f324f9da2797

Skrevet

Saftis, kulijuice, smoothie, vann m tskje er drikke mine vil ha når de er syke.

Skrevet

Husk å gi paracet supp hver 8. time, det pleier å gi god lindring til halsen og gjør at både allmenntilstand og matlyst blir bedre når de har store og såre mandler og hals. Iskrem og saftis var omtrent det eneste vi fikk i gutten her når han hadde halsbetennelse (og muligens kyssesyke samtidig). Her gav vi i tillegg melk på tåteflaske mens han satt i fanget vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...