Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Det er begynt å bli mørkt i bleiene fordi hun drikker så lite. Kun vann som t t nød går ned, spiser lite. Har veldig sår hals og går på pencilinkur som ikke er vellukka utført bare tredje dagen så gir ikke opp kuren enda.. Anonym poster: 19828fe94f2b7580e72e687b10d9ede2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Hva har du prøvd? Anonym poster: e88baaefb5e9fb3dc340f324f9da2797
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Prøv saft-is. Anonym poster: f7e9c607888411e0e2cf54eb8374a8a7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Tenk stort på alt som har fuktighet i seg: Milkshake, smoothie, yoghurt, iskrem, saft, saftsuppe (lager du den selv blir den ikke så søt), havregrøt, annen grøt, appelsin, juice.. Anonym poster: e88baaefb5e9fb3dc340f324f9da2797
Ulldott Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Saftis, kulijuice, smoothie, vann m tskje er drikke mine vil ha når de er syke.
Madolyn Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Husk å gi paracet supp hver 8. time, det pleier å gi god lindring til halsen og gjør at både allmenntilstand og matlyst blir bedre når de har store og såre mandler og hals. Iskrem og saftis var omtrent det eneste vi fikk i gutten her når han hadde halsbetennelse (og muligens kyssesyke samtidig). Her gav vi i tillegg melk på tåteflaske mens han satt i fanget vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå