Gå til innhold

Samtaler hjemme hos oss....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt glad for at ingen andre hører samtalen på kjøkkenet vårt nå...

Det første som smeller fra mannen min er: Kjære kan du hjelpe meg litt, jeg sliter med å få vasket tarmen ordentlig...

 

Og som den snille konen jeg er så gjør jeg selfølgelig det, og fortsetter etter det med å steke medisterkaker.

 

Så går det jammen meg ikke mer enn 5 minutter, så bryter han frustrert ut, faen, skal det være så vanskelig da, nå har jeg fått luft i tarmen, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut!!!

 

Her i huset blir det nemmelig hjemmelagde julepølser i år, og dette er mannens prosjekt ;)

 

For meg har dette snart reddet underholdningen for hele kvelden, tror bare jeg må sitte ved kjøkkenbordet å høre på :D

 

Anonym poster: 1df0f3cff8ec03f1fec951afb268bcd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, glad jeg ikke skal spise hos dere.

 

Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272

Skrevet

Ehhh, hva tror du vanlige pølser er lagd av?

 

Anonym poster: 1df0f3cff8ec03f1fec951afb268bcd1

Skrevet

Jammen meg godt at du oppklarte hvem sin tarm du snakker om!

 

Anonym poster: b5f053435148936d0f2eaa022670710f

Skrevet

Æsj, glad jeg ikke skal spise hos dere.

 

Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272

 

Kjempelurt sagt... Ved å lage pølsene hjemme vet du i alle fall alt hva som er inni de tarmene!

 

Anonym poster: 8464200dc20a3dd432682bbbddacc745

Skrevet

ÆÆÆÆÆsssjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke for at det er hjemmelaga polser. men selve måten du skrev dette på.

Mista litt matlyst jeg :(

 

Anonym poster: 7ce21f96ac3d58682abda9bd30cedd27

Skrevet

Pølser

 

Anonym poster: 7ce21f96ac3d58682abda9bd30cedd27

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Kjenner jeg er litt glad for at ingen andre hører samtalen på kjøkkenet vårt nå...

Det første som smeller fra mannen min er: Kjære kan du hjelpe meg litt, jeg sliter med å få vasket tarmen ordentlig...

 

Og som den snille konen jeg er så gjør jeg selfølgelig det, og fortsetter etter det med å steke medisterkaker.

 

Så går det jammen meg ikke mer enn 5 minutter, så bryter han frustrert ut, faen, skal det være så vanskelig da, nå har jeg fått luft i tarmen, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut!!!

 

Her i huset blir det nemmelig hjemmelagde julepølser i år, og dette er mannens prosjekt ;)

 

For meg har dette snart reddet underholdningen for hele kvelden, tror bare jeg må sitte ved kjøkkenbordet å høre på :D

 

Anonym poster: 1df0f3cff8ec03f1fec951afb268bcd1

 

Hahaha, jeg dauer!

Skrevet

ja, jeg trodde det kom noe skikkelige tarmskyllingsbetroelser her.. hehe.. tror det gjøres best hos profesjonelle. (og i hvert fall ikke på kjøkkenet..eller?)

 

Anonym poster: dafc8bd5630e7fcfa359415cb3a784c8

Skrevet

Æsj, glad jeg ikke skal spise hos dere.

 

Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272

 

Kjempelurt sagt... Ved å lage pølsene hjemme vet du i alle fall alt hva som er inni de tarmene!

 

Anonym poster: 8464200dc20a3dd432682bbbddacc745

 

Spiser ikke pølser uansett hvem som har laget de. Direkte kvalmende å skulle spise et ennet vesens tarmer stappet med diverse.

 

Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272

Skrevet

Haha! Begynte å lure litt der ;)

Skrevet

Hoho, denne var god :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...