Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Kjenner jeg er litt glad for at ingen andre hører samtalen på kjøkkenet vårt nå... Det første som smeller fra mannen min er: Kjære kan du hjelpe meg litt, jeg sliter med å få vasket tarmen ordentlig... Og som den snille konen jeg er så gjør jeg selfølgelig det, og fortsetter etter det med å steke medisterkaker. Så går det jammen meg ikke mer enn 5 minutter, så bryter han frustrert ut, faen, skal det være så vanskelig da, nå har jeg fått luft i tarmen, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut!!! Her i huset blir det nemmelig hjemmelagde julepølser i år, og dette er mannens prosjekt For meg har dette snart reddet underholdningen for hele kvelden, tror bare jeg må sitte ved kjøkkenbordet å høre på Anonym poster: 1df0f3cff8ec03f1fec951afb268bcd1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Æsj, glad jeg ikke skal spise hos dere. Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Ehhh, hva tror du vanlige pølser er lagd av? Anonym poster: 1df0f3cff8ec03f1fec951afb268bcd1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Jammen meg godt at du oppklarte hvem sin tarm du snakker om! Anonym poster: b5f053435148936d0f2eaa022670710f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Æsj, glad jeg ikke skal spise hos dere. Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272 Kjempelurt sagt... Ved å lage pølsene hjemme vet du i alle fall alt hva som er inni de tarmene! Anonym poster: 8464200dc20a3dd432682bbbddacc745
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 ÆÆÆÆÆsssjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke for at det er hjemmelaga polser. men selve måten du skrev dette på. Mista litt matlyst jeg Anonym poster: 7ce21f96ac3d58682abda9bd30cedd27
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Pølser Anonym poster: 7ce21f96ac3d58682abda9bd30cedd27
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Kjenner jeg er litt glad for at ingen andre hører samtalen på kjøkkenet vårt nå... Det første som smeller fra mannen min er: Kjære kan du hjelpe meg litt, jeg sliter med å få vasket tarmen ordentlig... Og som den snille konen jeg er så gjør jeg selfølgelig det, og fortsetter etter det med å steke medisterkaker. Så går det jammen meg ikke mer enn 5 minutter, så bryter han frustrert ut, faen, skal det være så vanskelig da, nå har jeg fått luft i tarmen, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut!!! Her i huset blir det nemmelig hjemmelagde julepølser i år, og dette er mannens prosjekt For meg har dette snart reddet underholdningen for hele kvelden, tror bare jeg må sitte ved kjøkkenbordet å høre på Anonym poster: 1df0f3cff8ec03f1fec951afb268bcd1 Hahaha, jeg dauer!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 ja, jeg trodde det kom noe skikkelige tarmskyllingsbetroelser her.. hehe.. tror det gjøres best hos profesjonelle. (og i hvert fall ikke på kjøkkenet..eller?) Anonym poster: dafc8bd5630e7fcfa359415cb3a784c8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Æsj, glad jeg ikke skal spise hos dere. Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272 Kjempelurt sagt... Ved å lage pølsene hjemme vet du i alle fall alt hva som er inni de tarmene! Anonym poster: 8464200dc20a3dd432682bbbddacc745 Spiser ikke pølser uansett hvem som har laget de. Direkte kvalmende å skulle spise et ennet vesens tarmer stappet med diverse. Anonym poster: babd1245eb468139d841ea210a0aa272
Nettie+jentungen Skrevet 22. desember 2012 #13 Skrevet 22. desember 2012 Haha! Begynte å lure litt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå