Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Ei venninde la ut bilde av noe hun mente hadde vært fint på veggen dems på soverommet,altså bilde av en gigantisk ugle,over HELE veggen Hva syns dere om denne: http://www.photowall.no/photo-wallpaper/great-horned-owl Allefall den sykeste veggtapeten jeg har sett i mitt liv Anonym poster: 4c1ac7b7f5a2fd96b931b1aeb9e162a2
jeem Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 *kremt*.... Fasinerende. Lurer på hva denne personen heter på face? hehe... Jeg er nemlig 99% sikker på at vi er venner
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Hvis du ikke kan dra til villmsrken, la villmarken komme til deg :-D Hehe, den tapeten der ville gitt meg mareritt og angst tror jeg!! Sjekk de skumle øynene i mørket da!!
jeem Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Man MÅ jo få villmarksfølelse med denne på veggen? haha =) tenker det muligens vil bli et sjokk å komme inn på rommet de første dagene, men en tur ut i det fri må jo bli barnemat i forhold til dette blikket over sengen
nagini Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Synes den var kul, og fikk absolutt ikke villmarksfølelse av den.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Kult bilde, men tror at for min del ville det blitt alt for intenst på en helt vegg. Tror også at bildet vil miste mye av seg selv om det blir så stort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå