Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Anonym poster: 86062f24a5bcb3b6b36ae2ef2a460e8f
PintSizedDictator Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Må de nødvendigvis matche da? Begge navnene var fin syns jeg. Tvillinger e jo ikke en kloning av hverandre, men to vidt forskjellige individer. (stort sett)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Kjempefine navn som passer godt sammen Søsken skal uansett vokse opp som selvstendige individer og jeg syns det bare er teit med altfor like navn. Anonym poster: 82cdc4d08897ba8f1808889e6947e030
mamman til to gutter Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Jeg syns de var veldig fine til tvillinger, nettopp fordi de ikke er for like.
verdens heldigste mamma Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Kjempefine! Jeg syntes alltid det er rart med tvillinger som har nesten like navn. Marius og Markus eller Niklas og Miklas ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Tusen takk for svar:) har bestemt oss for dem:) men morsomt og se hva folk mener,koslig dere likte dem Anonym poster: 86062f24a5bcb3b6b36ae2ef2a460e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå