Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Jeg har i alle år vært skikkelig plaget av "barberprikker" hver eneste gang jeg barberer meg - og jeg foretrekker å fjerne hår jevnlig. Jeg har vel prøvd omtrent alt av skum, oljer osv. til barberingen, kondomeriets rens, div. oljer og kremer til etterbehandling, men prikker får jeg okkesom :S Nå vurderer jeg å prøve tørrbarbering med kun høvel - er det noen som har erfaring med det? Anonym poster: df877a0e2c064b49a820bff6783197b3
Kanutten83 Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Ja, da blir jeg veldig sår og rødprikkete, anbefaler det ikke... Har du prøvd å barbere med balsam? Det funker her
Cinnamon4 Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Jeg sier bare au!!! Jeg barberer i dusjen, etter at jeg har vasket med Dr Greves intimsåpe. Barberer FØR jeg skyller vekk såpen, mens det ennå er vått. Og jeg prøver å ikke dra høvelen for mange ganger på samme sted. Det funker her. Evt smøre med A-krem etterpå.
Kjærepære Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Gjør huden godt våt litt før du tar på skum, eller hva du nå velger. Barber i riktig retning, mot vokseretning. Tørrbarbering funker kun under armene her i gården.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Det må du ikke finne på!! Prøvde det en gang! Det svei og brant i leggene så jeg holdt på å begynne å grine Men dette er på beina da.. Hvor på kroppen snakker dú om forresten?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Jeg fjerner hår på legger, (av og til lår), under armene, bikinilinja og i intimsona. Har litt hår, så jeg foretrekker å få det bort :S Har ikke prøvd balsam, så jeg skal gi det et forsøk. Jeg prøvde nå nettopp tørrbarbering på leggene og smurte med arganolje etterpå, det var slett ikke ille Under armene, i bikinilinja og i intimsona har jeg ganske kraftige hår. Barberer kun til slutt i dusjen, men uansett hvor bløtlagt håret er, så blir det prikker. Er også nøye med å ikke ta for mange drag. *hersens hår* HI Anonym poster: df877a0e2c064b49a820bff6783197b3
Nettie+jentungen Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Prøvd å vokse? Eller epilator?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Voksing synes jeg rett og slett blir for mye styr - og så liker jeg ikke å måtte vente på at håret skal bli langt nok. Det blir litt det samme med epilator. HI Anonym poster: df877a0e2c064b49a820bff6783197b3
mamma_til_gutt Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Jeg tørrbaberer stadig vekk. Går kjempefint! Alt sånt hjelpemiddel er helt grusomt for meg
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Voksing er herlig! Gjort det noen få ganger, altså på salong, og det er definitivt verdt pengene!! Har også en del hårvekst, digg å vite at man kan få fjerna alt av hår om man vil, og så er det ikke så stivt når det kommer ut igjen. Anonym poster: 11cc0e1a79afebb01a955b53c523c64d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 Barber MED vokseretning... Slet med det samme før, helt til gubben sa at jeg måtte barbere med vokseretningen, og har ikke hatt problemet etterpå.. :-) Anonym poster: a7d2491bb2b26f36e6e9ce2d1135f870
Kjærepære Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Barber MED vokseretning... Slet med det samme før, helt til gubben sa at jeg måtte barbere med vokseretningen, og har ikke hatt problemet etterpå.. :-) Anonym poster: a7d2491bb2b26f36e6e9ce2d1135f870 Får du ikke inngrodde hår da? Jeg har alltid hørt motsatt pga dette.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #13 Skrevet 22. desember 2012 Barber MED vokseretning... Slet med det samme før, helt til gubben sa at jeg måtte barbere med vokseretningen, og har ikke hatt problemet etterpå.. :-) Anonym poster: a7d2491bb2b26f36e6e9ce2d1135f870 Får du ikke inngrodde hår da? Jeg har alltid hørt motsatt pga dette. Aldri fått inngrodde hår.. Tror det er vanlig at menn også barberer ansiktet med vokseretning.. Anonym poster: a7d2491bb2b26f36e6e9ce2d1135f870
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #14 Skrevet 22. desember 2012 Jeg må barbere med vokseretningen til hårene for å ikke få røde nupper, ulempen med det er at det ikke blir helt glatt... Anonym poster: 1b588c4982398c2912f2544739b92280
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #15 Skrevet 22. desember 2012 http://www.kk.no/895361/slik-unngaar-du-nuppetene-bikinilinje Tips.. ;-) Anonym poster: a7d2491bb2b26f36e6e9ce2d1135f870
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #16 Skrevet 22. desember 2012 Jeg barberer dåsa med bare varmtvann Anonym poster: 675e59a6e77dd20df13606e98a338cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå