Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Jeg lå på sofaen i stad og mener jeg merket noen bevegelser inni der. Kan man merke noe i uke 14 eller var det noe annet? Anonym poster: 7773b6702e0363627ffd525a17821fc1
♥Madam Mim♥ Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Jeg merket bevegelse i uke 14 denne gangen. Er annengangs...
Februargullet2013 Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 har hørt om det før:) så sikkert riktig:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Så spennende. Da var det nok det. Jeg er tredjegangs.. Jeg var over uke 18 de 2 andre gangene! Julehilsen fra lille i magen Hihi... Anonym poster: 7773b6702e0363627ffd525a17821fc1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Jeg merket bevegelse i uke 14 denne gangen. Er annengangs... Samme her og er 3.gangs :-) Anonym poster: 3b739c254d5237dbbd91cf5c3b8c86e6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Merket også bevegelser i uke 14 (2. gangs) men tror den lille har snudd seg nå for når har jeg ikke kjent noen på en ukes tid (uke 16 nå). Anonym poster: 48c66e46051f743b37caf23c5023820b
Kanutten83 Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Jeg merket det i uke 14 med første, satt foroverbøyd og det kjentes ut som han tok salto, men kjente ikke noe mer før uke 17 Med nr 2 og 3 kjente jeg de berømte sommerfugl bevegelsene rundt uke 13
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Jeg merket det i uke 15 med andremann, så det er ikke umulig i mine øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå