Gå til innhold

Bortskjemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har allerede kjempe mye og kommer ikke før Februar,og han har allerede masse Klær i str 56 og 62 og også i større og alt han trenger av utstyr,vet han får en del julegaver også:) Er han Bortskjemt før han blir født,eller er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er vanlig å ha en god del klær liggende pluss de store tingene på plass før barnet vlir født.

At barnet får julegaver før den er født er vel ikke fullt så vanlig....

Er alltid veldig stas å gi gaver den første julen :-)

Skrevet

Ja er vel det :) Pappan min som har gått amok med lommeboka :). trodde han ikke brydde seg engang,han var skepsisk de første mnd.

Ja er kanskje det :).

Ja blir spesielt neste år:)

Skrevet

Det er jo så kos å kjøpe inn og styre på :)

Min har ikke det største utvalget av klær, tror jeg lærte første gangen:p

Men nå får man jo ofte mye gaver på barsel da. Så jeg tar det litt som det kommer.

Skrevet

Ja er det :) Ja han har masse klær:) så tror nesten han ikke trenger mer. og som du sier får han sikker litt på sykhuset og

Skrevet

Her har også guttungen masse klær og alt han trenger av utstyr. Så jeg har gitt beskjed til venner og kjente at han ikke trenger klær i de minste størrelsene. Eneste ungen ikke har er babyleker/rangler, smekker, badehånklær og Ole Brumm sengesett ;p

Og selv om jeg ikke har termin før i januar så vil lille nurket få gaver på julaften fra søsken, besteforeldre og tanter. Men det er ikke store greiene. Veit brødrene hans har kjøpt hver sin smekke til han. Han har jo ingen anelse, så er jo kun for deres glede.

Skrevet

Jeg kan si så mye som at jentungen på 3,5 ikke brukte halvparten av alle de klærne hun fikk/hadde som helt ny i verden. :)

Skrevet

Ungen er vel ikke bortskjemt fordi dere har alt klart til han er født?? Skulle du dratt ut for å kjøpe vogn, seng, klær osv først etter at han er født for at han ikke skal virke bortskjemt?

Har alt klart selv, og får masse babyting i julegave. Kan ikke akkurat si at tanken har slått meg om at ungen er bortskjemt. Tror du vet at det er vanlig å gjøre det meste klart før fødsel...

Skrevet

Skulle han gjort pliktene sine før han fikk klær og seng? Hehe:)

Skrevet

Er jo helt normalt å ha det meste klart før fødsel....! Ungen kan jo ikke bli noe som helst før han er kommet til verden...... Å en liten baby kan uansett ikke bli bortskjemt før DU gjør den bortskjemt....... Her får vi å masse gaver til jul i form av både leker å klær, er jo ganske normalt når jul kommer så nærme termin, men ikke forvent at du får like mye i barsels gaver av samme personene da....

Skrevet

Reagerte også på "bortskjemt", det er ganske normalt å ha ting klart før de blir født, og er jo ikke hans ansvar å ha det klart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...