Gå til innhold

Brukt kamera?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igjen: Skulle kjøpe digital kamera til datteren vår (7 år). De har 30 dagers åpent kjøp på elkjøp så fant et som vare returnert og dermed ca halv pris. Et veldig bra kamera som i utgangspunktet kostet ca 1500 kroner nytt. Var litt skeptisk, men fikk beskjed om at det var sjekket av teknikere at det var i helt fin stand og kom i orginalemballasje, samme regler for bytte etc gjalt. Har åpnet esken til kamera og sett på det. Ser fint ut, men ser så vidt at det er brukt, noe som det jo snart vil uansett når det tas i bruk av 7 åringen. Begynner allikevel å lure på om jeg burde ha kjøpt nytt siden de er sleipe på elkjøp (erfaring) og man vet jo aldri om det er i topp stand som de garanterer. Har god økonomi, men vi er pris og miljøbeviste. Velger derfor ofte pent brukte sykler etc til barna og gir f. eks bort deres egne når de har vokst fra dem. Noen erfaringer med kjøp av returnerte varer eller innspill her?

Anonym poster: 4badc864ea4baabcb8c896539e7eebab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desperat?

Anonym poster: 1aa69d6ebb8304d1fdfeee6a5876b56d

Skrevet

Ja. Haha

Skrevet

kan jo se om du finner et brukt en på finn,siden du er så skepisk:)

Skrevet

Jeg kjøpte noe ødelagt på elkjøp for noen uker siden. Det var attpåtil de som jobbet der som hadde ødelagt det da de stiftet esken for å selge den på nytt. Er skeptisk, men man kan jo fremdeles bytte den etter jul om man ikke er fornøyd. Hvor mye sparte du på å kjøpe det i forhold til nytt? Det ville vært avgjørende for meg.

Anonym poster: 21ca10b88db133697c0a919ef72f9f0d

Skrevet

Oi, helt utrolig at de solgte deg noe som var ødelagt?? Hva var det og hvordan var det ødelagt? Har tidligere opplevd at selgere prøver seg på altfor høye priser, altså opplyser om høyere priser enn det varen koster. Dårlig rykte klarer de ihvertfall å få på denne måten om ikke annet. Ihvertfall ikke fornøyde kunder! Stakkars de som tror på det en selger sier da og er helt ukritisk. Noe man i utgangspunktet burde kunne være når man går i butikk!

Skrevet

kan jo se om du finner et brukt en på finn,siden du er så skepisk:)

Dårlig ide du. :)

Skrevet

Til en jente på 7 år så vil jeg tro at det er et helt greit kamera og skulle det være noe feil så gjelder garantien

Anonym poster: 80ad1a44ad5898a16bd0be122f45e398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...