Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 ..Foran min sønn. Han satt stille og rolig og spiste en skive ved kjøkkenbordet, da jeg i all frustrasjon over hans far (etter en langvarig samtale/diskusjon) tar til å skrike "arrrrghh" og smeller døren til kjøkkenskapet hardt igjen. To ganger. Mens jeg skriker. "Aaaaaarrrrggghh". Han begynte så å gråte og sa han ble redd. Jeg sa selvfølgelig unnskyld osv for at jeg skremte han osv., forklarte han at voksne også blir sinte og gjør rare ting inn i mellom... Men, huff! Nå har jeg mest av alt lyst til å gå under jorden. Så forferdelig jeg er!!! Jeg klarte ikke å beherske sinnet mitt, og følelsen av å miste kontrollen er helt uspiselig!! Måtte bare skrive det av meg. Anonym poster: 6f64fb4c8b772e958464cc5e5298773a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 oki Anonym poster: 3ececd2e704f97e7a0983c7629f84a5a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 godt det ikke bare er meg som mister beherskelsen av og til. har kommet et "aaargh" fra meg og. og sikekrt alle andre mødre.. sånn som skjer Anonym poster: dfbc9580a61ecae2594847a8534920e4
Frenzia Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Man skal vel være lobotomert og frarøvet alle normale hormonsvingninger dersom man ikke klikker en gang i blant?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du er bare menneskelig. Du lot det gå utover en skapdør, sunt og godt tror jeg Og du som svarer "oki" - hvorfor gidder du å svare? Som om HIs bekymring ikke er viktig? Anonym poster: 36da17439e8013259a7108c0732b61bc
Cinnamon4 Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Ungene har ikke vondt av å se og erfare at vi foreldre ikke er feilfri. Så lenge du forklarer og ikke lar det gå lenger enn en skapdør Vi er mennesker alle sammen! Endret 22. desember 2012 av Cinnamon4
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Hehe... Godt å se at det ikke bar er meg som kan gjøre sånt, da
4Nøtter Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Jeg gjorde noe ganske lignende i dag. Føles fælt, men ingen er feilfrie. Så lenge man unnskylder og forklarer etterpå så for det greit.
Elsker livet Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Hørtes deilig ut. Bortsett fra dette med at gutten ble skremt. Men det er sikkert fordi du ikke klikker ofte nok. Klikker du litt oftere blir han nok ikke redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå