Gå til innhold

Tror dere på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld tente jeg to kubbelys fra europris (har tent de et par ganger før så de var ikke helt nye, men ikke veldig "gamle" heller).

Skulle bare tenne lys mens jeg støvsuget for jeg var redd strømmen skulle gå (hender den går her når det er veldig kaldt). Lysene stod på stuebordet, jeg sjekket om lysene var tent før jeg startet støvsugeren tilfelle det ble mørkt (jeg er mørkredd).

Så at det bare var det ene kubbelyset som brant (det røde), tenkte at det ikke var så farlig med begge lysene, - skulle bare ha det mens jeg støvsuget. Det hvite brant ikke, tenkte det var dårlig veke, og generelt dårlig kubbelys fra europris.

Så etter en 20 min slokket jeg alle lys, og blåste ut det røde lyset før jeg dro på butikken.

Da jeg kom hjem halvannen time etterpå BRANT DET HVITE lyset.

Jeg ble helt sjokkert, det ble jo ikke tent, jeg blåste ut lyset som brant før jeg dro, jeg er 100 % sikker, jeg var ikke stresset og tok slukke lys runden før jeg dro.

Samboern min og jeg kom hjem samtidlig og det hvite lyset brant, han ble kjempesinna på meg, han klikka nesten. Jeg sa hvordan ting var, vel jeg prøvde, men han avbrøyt meg og slang med leppa.

... han tror fremdeles ikke på meg... Og er fremdeles irritert ang det.

Tror dere på meg ??

Kan det skje, at lyset "kommer" seg etter en halvtime ca?

Jeg så jo at det hvite lyset ikke ble tent, og JA jeg prøvde å tenne lyset.

25 min etterpå var det ikke flamme på veken, kun på det røde som brant hele tiden. Men da jeg kom hjem brant det hvite.

Jeg er 100% sikker i min sak, for jeg reagerte jo på at det bare var det ene lyset som brant, lurte på om det "holdt" med et lys dersom det ble helt mørkt, så puttet jeg mobilen i lomma å gjorde ikke noe mer.

Anonym poster: 66d6b740d4097dda1244985bb015ff2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spøkelser :)

Anonym poster: 8b361af419b3eed1eefd9b19eea2c960

Skrevet

Det kan være at det brant hele tiden, men noen ganger brenner det så svakt at du nesten ikke kan se det. Så kommer det seg etterhbert. Får håpe det var det som skjedde da, at du ikke har ubudne gjester ;)

Skrevet

Slukket du alle lysene i stua og kikket inn i rommet etterpå? Det er fast regel vi har her i huset. Er det et lys da som er glemt ser man det med en gang.

Har opplevd før lys som så vidt ulmer. Da kan det være vanskelig å se i er opplyst rom!!

Bra at det endte godt, da er du nok enda mer forsiktig en annen gang :-)

Skrevet

Naboen vår opplevde at et kubbelys plutselig flammet opp lenge etter at han hadde blåst det ut. Da satt han og så på. Så jeg tror deg.

Anonym poster: 0fd8ce91ca91e7997adea700d47fb058

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Moren min opplevde det en gang da vi var små. Heldigvis har hun alltid brukt kubbelys i adventsstaken.

Hun blåste ut alle før hun gikk og la seg, og da hun sto opp brant det ene lyset igjen. (Hun sier selv hun dobbeltsjekket før hun la seg, så jeg tror henne) :)

Vis mannen din denne tråden, så skjønner han at du ikke er helt ute og sykler ;)

Skrevet

Jeg tror på deg:-) av og til brenner de så lite at man ikke kan se det. Av og til dauer det helt ut i ovnen også, man kan ikke se en glo, og plutselig kommer det et poff, og veden er i full fyr...

Skrevet

Samboeren bruker å blåse ut alle lys før vi legger oss, neste morgen når jeg står opp brenner det ikke, er helt mørkt i stuen så skulle vel lagt merke til om et lys brenner. Men iløpet av dagen er det plutselig fyr i lyset. Faren min var også på besøk og vi ble alle sittende å se rart på hverandre.

Hvordan det skjedde vet vi ikke :P

Skrevet

Jeg tror du hadde klart å komme på en bedre løgn enn det der hvis du faktisk glemte lyset. Så ja, jeg tror deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...