Gå til innhold

Hjemmelagd, eller kjøpt julestrømpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere da dere vokste opp og hva får dine barna dine?

Anonym poster: ec2b838f63d5366a203a91f959967752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma og pappa laget sammen med oss når vi var liten, mamma sydde en strømpe på maskinen, og vi pyntet den med diverse. Nå har jeg strikket julestrømper til mine, tenker at de skal få lage sine egne når de blir litt eldre.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt når jeg var liten. Og jeg har lagd hjemmelagde til alle i huset nå :)

Anonym poster: 04265bcd67cf2bd9554e70fb536bfdfd

Skrevet

Jeg vokste opp med kjøpestrømpe, men som oftest hjemmeplanlagt innhold. Et par år fikk jeg en sånn plaststrømpe oppi, men det var skuffende. Jeg har nå sydd strømper til meg sekv, mannen og min søster (fordi mamma rotabort hennes gamle strømpe), og så har jeg sydd en liten en som jeg mener er passende til et lite barn. Den skal gutten få ha til han blir noen år eldre. Synes de fleste kjøpestrømper er så store. Liker at de ser fullstappa ut, uten at det er så mye oppi. :)

Skrevet

Har alltid kjøpt selv - det blir nok det samme med babyen

Skrevet

Alltid hjemmelaget, og det skal min datter også få.

Skrevet

Har aldri hatt julestrømpe og kommer heller aldri til å ha. Det er jammen meg nok styr og greier likevel, med adventskalendre og tidlig-gave på julaften og tjo&hei. Fullstendig unødvendig.

Anonym poster: 3da54f2a358d8e5dcd2762faf8654f6a

Skrevet

kan ikke huske å ha hatt det i det hele tatt da jeg var liten.. her har jeg bestilt ferdig med navnene våre på :)

Skrevet

Jeg vil gjerne lage hjemmelaget til sønnen vår (har får ikke i år, er bare 11 mnd), har noen gode oppskrifter på dette? Enten strikket eller sydd?

Skrevet

Så deprimerende å lese om at noen ikke får strømpe. :-(

Anonym poster: ec2b838f63d5366a203a91f959967752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...