Mama Christmas Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Da tar vi juleferie, fra alt fra jobb til nettilgang! Håper dere får kjempefine juledager med familie, kos og alt som hører jula til, og at sykdom og andre uhumskheter holder seg på avstand. See you on the other side! Gooooood jul!
Frenzia Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 (endret) En hoppende flott jul til dere også, you arses! Endret 22. desember 2012 av Frenzia
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Puh! Her senker ikke juleroen seg (forhåpentligvis) før i kveld. Travel, travel dag i dag. Jeg har sendt ut varsel om kort lunte og lest opp trå-varsomt-plakaten! Foreløbig går ting som smurt, men tradisjonen tro så kommet vi vel på noe viktig vi har glemt sånn på tampen, bli'kke jul uten! Nå er det rundstykkedeig til heving, og velfortjent kaffetår til mor (som prøver å senke skuldrene). Gledelig jul alle sammen
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Siden jeg er så snill mot mine næromgivelser i jula kommer jeg nok til å blåse ut litt her inne i stedet også i fortsetninga inn mot ribbegildet, men til alle dere som evt forsvinner på julevandring nå: god jul og så sees vi feite og fine på andre sida!
Iiiiik Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 God jul til krangleferierende! Jeg trenger et sted for meg selv og søker nok nettet innimellom i jula også.
mandel i grøten Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Som Kaptein Sabeltann, vender tilbake. God jul alle sammen, jeg setter virkelig stor pris på at dere finnes! Klem og god jul!
Gjest jule-Juliea Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 God jule kjære kranglere! Jeg blir hengende her iallefal i kveld, siden mini har feber og bare sover. Satser på litt heng her inne på dagtid, kveldene fra og med i morgen er forbeholdt familie, 4 juleselskaper på rappen... Jaja.. Hvor var bå det strykejernet hen? Et år siden sist :/ Kos dere med vin, sukker, fett og nye mager!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 God jul alle sammen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. desember 2012 #13 Skrevet 22. desember 2012 Goood jul! Her blir det rolig dag imorgen (med unntak av for mannen, som mangler julegave til meg- eller, det er en på vei, men den kommer ikke hit før 15. januar, så han "må" kjøpe noe jeg kan ha under treet, sier han ). Jentungen og jeg skal slappe av på sofaen med kakao, pepperkaker, film og alskens politisk og pedagogisk ukorrekte saker. Jeg titter nok innom innimellom, skal dere se!
LanzaroteJenta Skrevet 22. desember 2012 #14 Skrevet 22. desember 2012 Ho ho ho! Har hatt fri i dag, og vi har spist god mat med riskrem til dessert. Det er det nærmeste vi kommer julemiddag her i år. Jeg skal jobbe kvelden de neste tre dagene, men tar det igjen med hele fire dager fri fra 29/12-01/01. Da blir det litt familieopplegg da istedet. Det er helt greit. Vet at det blir Norgesjul til neste år. Lillegutt har fått et festlig magevirus, og brukte stort sett hele gårsdagen og natten til å kaste opp. Nå blir det pottis og dipp, og kanskje en film God jul til dere alle! Hilsen fra "Syden"!
Mistletoe and wine Skrevet 22. desember 2012 #15 Skrevet 22. desember 2012 God jul kjære kranglere Her er det bare en liten pust i bakken innimellom julevask og rydding siden vi skal ha fullt hus på julaften Juletreet er akkurat ferdig pyntet, og til tross for en del ærender i siste liten i morgen begynner julefølelsen å komme, endelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå