Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Spiser dere vanlig frem til julaften, eller er det lov å begynne med julemat før det? Vi sparer julebrød og julepålegg til lillejulaften. Anonym poster: 9c728eadbc9834e59dbb4d9c831b1372
skinnfilla Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Vi har venner og familie på koldtbord lillejulaften og spiser derfor deilige rester på julemorgen. Har blitt en tradisjon å gjøre det sånn:) Så i kveld etter jobb og i morra blir det kjøkkentjeneste på meg;)
LuksusLiv Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Vi spiser vanlig fram til julaften *knasprer på knekkebrød*, men så er det kos, kos, kos. Spiser hjemmebakte rundstykker og julebrød, hjemmelaget rekesalat, laks, rull og masse annet godt. I tillegg lager vi gjerne kakao eller te. Blir nok noen kilo i pluss denne jula også ja.
Musemorbr / Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Jeg lever på lammerull til frokost hele jula jeg. Det er det beste jeg vet og jeg blir som et barn når jeg får det. Men det er ikke lov å spise det før julaften. Kan gomle en hel rull på et par dager om jeg ikke begrenser meg, og det prøver jeg jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå