Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Vi har kjøpt hytte og jeg føler meg helt i villrede i forhold til innredning... Er det fy-fy å kjøpe ikea-møbler f.eks? Hva "må" man ha på hytta og ikke?.. Det er en helårshytte, bygget mest som en fjellhytte, da området er svært snørikt og det er slalombakke i nærheten osv, men den ligger også ved et stort vann, med brygger osv, så vi kommer nok til å bruke den vel så mye om sommeren. Hva bør jeg tenke på? Hva er ditt beste tips? :-) Anonym poster: b68108b6dec7d507c818d555e448ebd8
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Vi har også kjøpt hytte nå. Helt ny, i nokså moderne stil, ikke typisk fjellhytte-hytte selv om den ligger på fjellet. Hos oss blir det enkel stil, med Ikea-møbler, brunt, offwhite og grått, og kanskje litt innslag av en annen, litt sprekere farge. Liten hytte, må kjøre litt minimalisme. Få, men gode møbler, svært få ting på veggene, er mitt tips.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Takk for tips:-) Jeg tenker litt som deg, Ikea-møbler, kanskje grå living-sofa i enkel stil, men med litt puter og pledd osv.. Men, er redd det blir kjedelig, og "som hjemme", selv om jeg da ikke har det sånn hjemme ;-) hvis du forstår hva jeg mener? HI Anonym poster: b68108b6dec7d507c818d555e448ebd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå