Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Er det ok for dere dersom en venninne av samboeren/mannen deres (som han tidligere har hatt sex med) sender ham sms midt på natten der det står at hun savner ham? Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du med ok? Jeg hadde nok syntes hun var teit, men det er da ikke noe mannen min hadde kunnet noe for? Hvis du mener om jeg hadde blitt sur på HAM for det, så nei, det hadde jeg ikke blitt. Som sagt kan ikke han noe for hva hun gjør.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Hadde blitt sur om han svarte på det, eller oppførte seg som om det var helt greit. Hadde nok ikke likt det om mannen hadde kontakt med et slikt menneske, og heldigvis har jeg en bedre mann enn det der! Anonym poster: 197b75706cbd0a46916d70a2c31ca4af
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du med ok? Jeg hadde nok syntes hun var teit, men det er da ikke noe mannen min hadde kunnet noe for? Hvis du mener om jeg hadde blitt sur på HAM for det, så nei, det hadde jeg ikke blitt. Som sagt kan ikke han noe for hva hun gjør. Poenget er vel at det sier noe om forholdet dem imellom, når det for henne er en helt normal ting å gjøre, og han ikke reagerer på det. For dem er dette normal kommunikasjon. Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du med ok? Jeg hadde nok syntes hun var teit, men det er da ikke noe mannen min hadde kunnet noe for? Hvis du mener om jeg hadde blitt sur på HAM for det, så nei, det hadde jeg ikke blitt. Som sagt kan ikke han noe for hva hun gjør. Poenget er vel at det sier noe om forholdet dem imellom, når det for henne er en helt normal ting å gjøre, og han ikke reagerer på det. For dem er dette normal kommunikasjon. Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283 Hun skriver nå ikke noe om hvordan mannen reagerte? Hvis min mann fikk en slik melding, ville han fortalt om det, og bedt dama la ham være fred siden han er gift og har unger. Hvorfor skal man da bli sur på mannen hvis han ikke har gjort noe for å få den meldingen? Han kan nå ikke måtte stå til ansvar for teite ekser? Jeg får selv meldinger fra en eks iblant, en jeg ikke har interesse av i det hele tatt, og ikke har snakket med eller sett på snart 9 år. Likevel sender han meg teite meldinger innimellom, uten at jeg vet hvorfor. Det er nå ikke min feil? Jeg sletter dem og lar være å svare, ferdig med det. Mannen min lever helt fint med det, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du med ok? Jeg hadde nok syntes hun var teit, men det er da ikke noe mannen min hadde kunnet noe for? Hvis du mener om jeg hadde blitt sur på HAM for det, så nei, det hadde jeg ikke blitt. Som sagt kan ikke han noe for hva hun gjør. Poenget er vel at det sier noe om forholdet dem imellom, når det for henne er en helt normal ting å gjøre, og han ikke reagerer på det. For dem er dette normal kommunikasjon. Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283 Hun skriver nå ikke noe om hvordan mannen reagerte? Hvis min mann fikk en slik melding, ville han fortalt om det, og bedt dama la ham være fred siden han er gift og har unger. Hvorfor skal man da bli sur på mannen hvis han ikke har gjort noe for å få den meldingen? Han kan nå ikke måtte stå til ansvar for teite ekser? Jeg får selv meldinger fra en eks iblant, en jeg ikke har interesse av i det hele tatt, og ikke har snakket med eller sett på snart 9 år. Likevel sender han meg teite meldinger innimellom, uten at jeg vet hvorfor. Det er nå ikke min feil? Jeg sletter dem og lar være å svare, ferdig med det. Mannen min lever helt fint med det, heldigvis. Det var jeg, HI, som skrev svaret på innlegget ditt. Mannen min reagerte med å sende henne sms morgenen etter om at han ønsker henne en god jul og håper å se henne snart. Jeg synes det er veldig ubehagelig at en annen kvinne sender mannen min en slik melding, og særlig midt på natten. Jeg synes det er enda mer ubehagelig at han ikke ser noe galt med det, men var usikker på om jeg overreagerte. HI Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du med ok? Jeg hadde nok syntes hun var teit, men det er da ikke noe mannen min hadde kunnet noe for? Hvis du mener om jeg hadde blitt sur på HAM for det, så nei, det hadde jeg ikke blitt. Som sagt kan ikke han noe for hva hun gjør. Poenget er vel at det sier noe om forholdet dem imellom, når det for henne er en helt normal ting å gjøre, og han ikke reagerer på det. For dem er dette normal kommunikasjon. Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283 Hun skriver nå ikke noe om hvordan mannen reagerte? Hvis min mann fikk en slik melding, ville han fortalt om det, og bedt dama la ham være fred siden han er gift og har unger. Hvorfor skal man da bli sur på mannen hvis han ikke har gjort noe for å få den meldingen? Han kan nå ikke måtte stå til ansvar for teite ekser? Jeg får selv meldinger fra en eks iblant, en jeg ikke har interesse av i det hele tatt, og ikke har snakket med eller sett på snart 9 år. Likevel sender han meg teite meldinger innimellom, uten at jeg vet hvorfor. Det er nå ikke min feil? Jeg sletter dem og lar være å svare, ferdig med det. Mannen min lever helt fint med det, heldigvis. Det var jeg, HI, som skrev svaret på innlegget ditt. Mannen min reagerte med å sende henne sms morgenen etter om at han ønsker henne en god jul og håper å se henne snart. Jeg synes det er veldig ubehagelig at en annen kvinne sender mannen min en slik melding, og særlig midt på natten. Jeg synes det er enda mer ubehagelig at han ikke ser noe galt med det, men var usikker på om jeg overreagerte. HI Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283 Da er jo saken en helt annen. For meg hadde det vært naturlig at han fortalte henne at han ikke ønsket videre kontakt av hensyn til meg, evt bare bedt henne la være å sende slike meldinger- eller latt være å svare. Likevel, fortalte han dette til deg, eller fant du det ut tilfeldig? Og hva sier han ellers om kontakten de har og om denne dama? Er dette noe som skjer ofte? Eller var det bare at hun sendte denne meldingen, og så har de ikke hatt/har kontakt ellers? For det er jo ikke sikkert han legger noe i det i det hele tatt. Hvis hun bare har sendt melding til ham uten at han har gjort noe for å oppmuntre deg, så er det strengt tatt hennes ansvar.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du med ok? Jeg hadde nok syntes hun var teit, men det er da ikke noe mannen min hadde kunnet noe for? Hvis du mener om jeg hadde blitt sur på HAM for det, så nei, det hadde jeg ikke blitt. Som sagt kan ikke han noe for hva hun gjør. Poenget er vel at det sier noe om forholdet dem imellom, når det for henne er en helt normal ting å gjøre, og han ikke reagerer på det. For dem er dette normal kommunikasjon. Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283 Hun skriver nå ikke noe om hvordan mannen reagerte? Hvis min mann fikk en slik melding, ville han fortalt om det, og bedt dama la ham være fred siden han er gift og har unger. Hvorfor skal man da bli sur på mannen hvis han ikke har gjort noe for å få den meldingen? Han kan nå ikke måtte stå til ansvar for teite ekser? Jeg får selv meldinger fra en eks iblant, en jeg ikke har interesse av i det hele tatt, og ikke har snakket med eller sett på snart 9 år. Likevel sender han meg teite meldinger innimellom, uten at jeg vet hvorfor. Det er nå ikke min feil? Jeg sletter dem og lar være å svare, ferdig med det. Mannen min lever helt fint med det, heldigvis. Det var jeg, HI, som skrev svaret på innlegget ditt. Mannen min reagerte med å sende henne sms morgenen etter om at han ønsker henne en god jul og håper å se henne snart. Jeg synes det er veldig ubehagelig at en annen kvinne sender mannen min en slik melding, og særlig midt på natten. Jeg synes det er enda mer ubehagelig at han ikke ser noe galt med det, men var usikker på om jeg overreagerte. HI Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283 Da er jo saken en helt annen. For meg hadde det vært naturlig at han fortalte henne at han ikke ønsket videre kontakt av hensyn til meg, evt bare bedt henne la være å sende slike meldinger- eller latt være å svare. Likevel, fortalte han dette til deg, eller fant du det ut tilfeldig? Og hva sier han ellers om kontakten de har og om denne dama? Er dette noe som skjer ofte? Eller var det bare at hun sendte denne meldingen, og så har de ikke hatt/har kontakt ellers? For det er jo ikke sikkert han legger noe i det i det hele tatt. Hvis hun bare har sendt melding til ham uten at han har gjort noe for å oppmuntre deg, så er det strengt tatt hennes ansvar. Jeg fant det ut tilfeldig. De to har hatt tett kontakt i flere år, mens mannen og jeg var kjærester og bodde langt fra hverandre. De hadde et seksuelt forhold før vi ble sammen, men de har hatt veldig nær kontakt etter det - hytteturer med overnatting, blant annet. Da jeg konfronterte mannen og spurte hvorfor han ikke hadde nevnt det for meg, svarte han at han ikke syntes det var noe rart med det. Jeg har ikke et problem med at han har venninner, heller ikke venninner han har hatt sex med, men jeg har et problem med den typen forhold de har - litt sånn nussepuse åh så koselig å se deg-forhold. Anonym poster: 59b5208142a82d801974779ac94cc283
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Dette hadde IKKE vært greit for meg ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå