Cinnamon4 Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Mulig det er en tråd om dette her inne, men jeg orker ikke søke og lete nå. Ikveld spurte min samboer hva jeg ønsket meg til jul, ville ha tips... Han er LITT sent ute, kan man si... Dog, jeg klarte ikke svare, vet ikke hva jeg ønsker meg! Har alt jeg trenger og ønsker egentlig. Kunne han gitt meg helsa tilbake så hadde det ikke vært noen tvil... Trenger tips til hva jeg ønsker meg, hehe. Hva ønsker dere dere til jul???
CarmaCameleon Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Interiør, deilige tepper, pynteputer, velvære-produkter og hårpleie!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Jeg sliter mye med bena så jeg ønsket meg nye sko til å bruke på jobb, han tok meg derfor med til en ekspert i dag så jeg fikk en grundig sjekk av føtter, fotstilling o.l og han kjøpte skoene som ble anbefalt for akkurat mine ben. Superfornøyd Anonym poster: 6fbae112692d74b42fa5025549ea4ddc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Lekre skinnhansker Tiger har noen superfine! Anonym poster: 22b3d2322c27a9c0dae608d4b6216e15
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Smykker? Klokke? En pakke velværeprodukter fra Body shop f.eks? Parfyme? Og alt annet som er nevnt
skinnfilla Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har ønsket meg mest en tusj/magnet tavle som jeg kan samle alle aktiviteter og ting på . Mye lapper og mailer og beskjeder som skal huskes med 2 på skole og en i bhg. Så ønsker jeg meg et skikkelig shoppingraid når salget begynner Så gavekort kommer godt med:)
Cinnamon4 Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har ønsket meg mest en tusj/magnet tavle som jeg kan samle alle aktiviteter og ting på . Mye lapper og mailer og beskjeder som skal huskes med 2 på skole og en i bhg. Så ønsker jeg meg et skikkelig shoppingraid når salget begynner Så gavekort kommer godt med:) Ja, gavekort er nok tingen. Glemte helt romjulssalget og/eller nyttårssalget...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå