Gå til innhold

Julestjerne-krise i heimen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det går an å være så dum å hive den gamle før jeg har skaffet en ny!!

Snakker da selvfølgelig om den stjernen øverst på juletreet...

I dag har jeg vært 4 steder ( de jeg rakk før det stengte) og alle sammen er utsolgt :-( da blir det ny tur til byen i morgen tidlig, det er jo den viktigste tingen på hele treet!

For å gjøre det ekstra ille så kommer hele familien til oss på julaften i år og da kan det liksom ikke bare henge en kule på toppen som erstatning....

Dagens hjertesukk og hverdagskrise fra meg.......

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff da...vet det ikke blir det samme, men i krise går det jo an å bruke et sånn spydgreier som de hadde i gamle dager?

Skrevet

Har du piperensere el.? Da kan du lage selv med å bøye dem og ta juletreglitter rundt :)

Skrevet

Syns du skal brette en i avispapir selv. Litt sjarmerende, spesielt om du strør glitter over den.

Skrevet

Eller så kan du spørre noen av de som kommer om de har en ekstra, evt en dere kan låne på julaften, så har dere en da hvertfall :)

Anonym poster: e6a1e03898475fe742c09acfef824eb9

Skrevet

Er det ikke du som er fra telemark? Hvor i telemark da? Mener vi har en ekstra stjerne, ikke av de flotteste altså, hvis det er helt umulig å få tak i.

Anonym poster: 173364c9d4073c7a64e776fa2b147f3e

Skrevet

Tusen takk for alle forslag :-)

Kommer fra telemark ja, Grenland :-)

Tenker jeg tar turen først til herkules i morgen...der er det vel en eller annen butikk som har en igjen. Hvis ikke har vi jo flere europris og nille :-)

Skrevet

Bor i grenland selv, porsgrunn. kan jo sende deg en Pm så kan du ta kontakt hvis det er umulig å oppdrive stjerne og er interesert i en nødløsning :-)

Anonym poster: 173364c9d4073c7a64e776fa2b147f3e

Skrevet

så snill du er :-)

Jeg vet mamma og pappa skal ha 2 trær i år. Ett i hver etasje, så spørs om ikke jeg ber dem om å være så snille å låne meg den ene på julaften hvis det blir krise :-D

Men i morgen skal butikkene tråles først!!! Må da være en igjen i en av alle de butikkene!!!!!

Skrevet

Hehehe :) julestjernekrise .... Aiaiai ... En skal tåle mye motgang i denne verdenen .. ;)

Anonym poster: 695e03ab8db5dcc6df937fb01a38e457

Skrevet

Ja huff, synes virkelig ikke jeg har fortjent dette her :-(

Hehe, må nok bare konstantere at jeg har det veldig godt når det er dette som opptar tankene mine :-)

Skrevet

Jeg kjøpte min på elkjøp for noen år siden. Hadde lett alle andre steder uten suksess og fant tilfeldigvis der når jeg var på jakt etter noe annet :)

Skrevet

Jeg fant mange på lampehuset og Maxbo på tirsdag. Ikke akkurat fine, men stjerne var det! Lykke til :)

Skrevet

de har i hvertfall sånn til å tre på lyset på europris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...