Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Årets pensum er: - Engler bor i juletrær, og skal ikke forstyrres - Engler er ikke snacks - Engler skal ikke lekes med Så får vi se om bikkja skjønner det tilslutt!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Haha, jeg digger deg! Du kan gjerne slenge inn en søknad. Om det blir opprettet nye klasser avhenger av om jeg mottar tilstrekkelig støtte og skattefradrag. Disse skolene er ganske kontroversielle, men jeg mener vi holder et langt høyere nivå både når det kommer til lærerkrefter og elevers forutsetninger enn tilsvarende og langt mer profilerte skoler.
Gjest Ziva Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Haha, fatter'n har eget bikkjeproject. Å lære bikkja at fakejuletrær ikke er pissbare, og kuler (ikke bikkjas, men hvis han ikke lærer snart så er vel muligheten der) skal henge i fred og at glitter ikke er tanntråd for golden retrivere. Oh som jeg gleder meg til jul i barndomshjemmet med spinnvill bikkje som er selverklært papirmakuleringsmaskin.
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Haha, jeg digger deg! Du kan gjerne slenge inn en søknad. Om det blir opprettet nye klasser avhenger av om jeg mottar tilstrekkelig støtte og skattefradrag. Disse skolene er ganske kontroversielle, men jeg mener vi holder et langt høyere nivå både når det kommer til lærerkrefter og elevers forutsetninger enn tilsvarende og langt mer profilerte skoler. Hahahah, jeg må le hver gang jeg åpner denne - du kan ikke dra igang et grunnkurs i nisser også? Målgruppe: de med pels og tenåringsgutter med trang til å sprite opp jula. Jeg ønsker meg blant annet følgende:- nisser får vondt når de moses og skal ikke barberes - nisser skal ikke poseres som en scene fra The Aristocrats, for gamle dorullnisse liker ikke analsex og mister gebisset om han samtidig må utføre oralsex på grånissen ved siden av. - nisser er ikke glad i å være basketball, og det er ingen poeng å score om man treffer julekrybba med fete strikkenisse som likner på Kim Jong Il.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Herregud, jeg klarer ikke stoppe! Latterkrampen overtar hver gang jeg tenker på barberte nisser og dorullnisser i diverse posisjoner Jeg skjønner at jeg har noe å se frem til når vi får tenåringer i huset. Foreløpig har jeg kun hatt dette grunnkurset på mannen, men skal vurdere et tilbud for andre aldersgrupper også. Hva med følgende kurs for tenåringsgutter som ønsker å sprite opp julen: "Hvordan lage det kuleste pepperkakehorehuset"?
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 HAHAHAHA, jeg ler meg ihjel, det er et megaprosjekt, av alle ting så digger ungen (den digre) å bake pepperkaker, så det kan være en glimrende ide! Englehorer og nissepimper er jo supert - det eneste han har bidratt med i den retning hittil er pepperkakepikk m megaballer, men her er det mye å hente!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Ser for meg at dere kommer til å ha mye moro med pepperkakedeigen til neste år. Og gleder meg allerede til å se bildene
LanzaroteJenta Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Årets pensum er: - Engler bor i juletrær, og skal ikke forstyrres - Engler er ikke snacks - Engler skal ikke lekes med Så får vi se om bikkja skjønner det tilslutt! Jeg har tenkt på en ting. Er det ikke litt spesielt at Marta(får ikke til de to prikkene over a`en..) får så mye pes for at hun tror på engler? Englene er jo en stor del av Bibelen, og ikke minst juleevangeliet. De fleste går jo ikke rundt å latterliggjør alle som er kristne. (Jaaada, noen gjør jo det da ) Nå er jeg hverken kristen eller "englete", men det er bare noe jeg har tenkt på. Noen som har vært inne på den samme tanken?
Patetica fåkksi Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Min ekssvigerinne, spansk som sådan, kunne nok ha postet en lignende tråd om meg for noen år siden (hadde hun bare hatt intellekt nok til å skru på en PC - HAH den satt den, tenker jeg, jævla hurpe! Mooaaaahahhahahahhaaaaaaaaaa *aaaa until fade*) Vel, som seg hør og bør i et anstendig spansk hjem, hadde hun som alle tidligere år, laget en vakker Betlehemsscene (un Belén) med tre konger på hver sin kamel, negeren bakerst skal vite, en bro med sølvpapirelv under, en stall med Maria og Josef og lille baby Jesus. Stjerner festet med gjennomsiktig tanntråd, trær og busker og alskens rekvisitter for å lage den vakreste Belén i hele Andalucía. Vel, hennes ateistiske svigersøster fra nord har alltid hatt en apestrek eller to på lur, og klarte jo faen ikke la være. Så jeg byttet ut kamelene med dinosauruser, Josef med en Picachu, Maria med en tøsete dukke og Jesusbabyen med en babydrage. Fjernet stjernene og hang opp helikopter og krigsfly, og pyntet elven med masse flytende gakk-gakker. Det ble månelyst.
Gjest cunning stunts Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Min ekssvigerinne, spansk som sådan, kunne nok ha postet en lignende tråd om meg for noen år siden (hadde hun bare hatt intellekt nok til å skru på en PC - HAH den satt den, tenker jeg, jævla hurpe! Mooaaaahahhahahahhaaaaaaaaaa *aaaa until fade*) Vel, som seg hør og bør i et anstendig spansk hjem, hadde hun som alle tidligere år, laget en vakker Betlehemsscene (un Belén) med tre konger på hver sin kamel, negeren bakerst skal vite, en bro med sølvpapirelv under, en stall med Maria og Josef og lille baby Jesus. Stjerner festet med gjennomsiktig tanntråd, trær og busker og alskens rekvisitter for å lage den vakreste Belén i hele Andalucía. Vel, hennes ateistiske svigersøster fra nord har alltid hatt en apestrek eller to på lur, og klarte jo faen ikke la være. Så jeg byttet ut kamelene med dinosauruser, Josef med en Picachu, Maria med en tøsete dukke og Jesusbabyen med en babydrage. Fjernet stjernene og hang opp helikopter og krigsfly, og pyntet elven med masse flytende gakk-gakker. Det ble månelyst. HAHAHAHA, herlig! TøseMaria og Picachu har fått et dragebarn! Jeg har (jeg vet ikke om du merket deg det) en høyst moderne julekrybbe. Den har ingen Josef, men to Jesusbarn og en alene-Maria. Det er helt passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå