Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Ukens spørsmål er.... Hvilke nick (maks 5) synes du har bemerket seg positivt gjennom det siste året? Mitt svar er... Juliea Lykke Fryd Alva Elsker livet Miip Anonym poster: 5d5e737c18d8ae10c43a6e202422f19c
PintSizedDictator Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Juliea Elsker Livet Kira Bjeffer Julen inn Captain HIndsight Og...så er det en til som jeg ikke husker nicket på akkurat nå! :< Redigerer det inn her når jeg kommer på det, så får dere vente i spenning
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Barn&Engler Lillejuleeva Mamman til Will&Ailo Cat68 Sommerfuggel i Vinterland + mange fler, men var ikke liv å skrive fler
Gjest Miryks Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Barn&Engler CaptainHindsight Juliea Luten Cat.68.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Lykke Fryd Lilleva Barn & engler HeltLykkelig <3 <3 Live+ spire Mø shjæl (alva+Miryks+sekretøsa, Kira også + flere jeg ikke kommer på i farta, men jeg fikk jo bare nevne 3 uansett )
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Mordi Mamma4livet Miip Sug Lut Ziva + en haug med andre flotte damer
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 1. Anonym bruker 2. anonym bruker 3. anonym bruker 4. anonym bruker 5. anonym bruker NICK INGEN Anonym poster: 5bfe72318eabcf9665b235afc4f3a69a
Voilà Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Er ekstremt dårlig på å huske nick i slike tråder, og hvert fall når det kommer til hvem som har utmerket seg positivt det siste året! Men noen liker jeg veldig godt! (Kom inn igjen hit i... sommer? etter en periode borte) Alva Cat.68 HeltLykkelig Sommerfuggel UndrendeUllteppe
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Er ekstremt dårlig på å huske nick i slike tråder, og hvert fall når det kommer til hvem som har utmerket seg positivt det siste året! Men noen liker jeg veldig godt! (Kom inn igjen hit i... sommer? etter en periode borte) Alva Cat.68 HeltLykkelig Sommerfuggel UndrendeUllteppe Tror det er første gang jeg nevnes i en sånn nicktråd morsomt! Det er veldig mange her inne jeg liker godt, nå ble jeg litt tankefull...klarer ikke å velge bare fem må tenke litt..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Prøver da... For eksempel; Heartbroken Vicky Pollard Elsker livet Sommerfuggel i vinterland Mammaen til Will&Ailo Men, det er bare et utvalg! Kunne like gjerne skrevet minst 20 til!
*Miss Flua* Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 Vicky p Juliea Kira Bjeffer Elsker livet Sug lut
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Har veldig lyst å strekke litt på regelen her.. For etterhvert som folk svarte så kom jeg på maaange fler Men tror de vet hvem de er ettersom jeg er en ivrig bruker av "liker" knappen
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 Har veldig lyst å strekke litt på regelen her.. For etterhvert som folk svarte så kom jeg på maaange fler Men tror de vet hvem de er ettersom jeg er en ivrig bruker av "liker" knappen Enig! De jeg har mest like meninger som får ofte finger'n av meg... altså TOMMELEN opp av meg hehe
skinnfilla Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Mordi , nå : jul opp mordi Musemorb/. Captain hindsight Myriks Husker selvfølgelig ingen nå ,men det er utrolig mange artige mennesker her:)
Voilà Skrevet 21. desember 2012 #16 Skrevet 21. desember 2012 Er ekstremt dårlig på å huske nick i slike tråder, og hvert fall når det kommer til hvem som har utmerket seg positivt det siste året! Men noen liker jeg veldig godt! (Kom inn igjen hit i... sommer? etter en periode borte) Alva Cat.68 HeltLykkelig Sommerfuggel UndrendeUllteppe Tror det er første gang jeg nevnes i en sånn nicktråd morsomt! Det er veldig mange her inne jeg liker godt, nå ble jeg litt tankefull...klarer ikke å velge bare fem må tenke litt.. Det er vel nesten "dåpen" her inne. Å bli nevnt i en nick-tråd, altså
Musemorbr / Skrevet 21. desember 2012 #17 Skrevet 21. desember 2012 Elsker Livet har jeg virkelig sansen for, på tross av det der som ingen av oss har sansen for. Hun er slettes ikke så verst. Barn og Engler er og blir helt super. Umulig å ikke like henne. Hun gir av seg selv, og er veldig god til å gi trøstende ord. Cat68 er beintøff og omsorgsfull på samme tid. En knallbra dame, tror jeg. Sterk og klok. Den perfekte mor lever opp til nicket sitt. Uten å utlevere henne med å trekke ting frem fra tidligere tråder, vil jeg bare si at jeg synes hun er veldig, veldig inteligent og et godt menneske. Juliea, du får fortsatt være med meg på den der øde øya. Det hun gjør for varme små hjerter, blandt annet, viser at hun har et langt over gjennomsnittet varmt, stort hjerte selv. Rakk aldri kommentere en gang det ble gikk en tråd om tiggere, men Juliea sitt svar der festet seg skikkelig. Hun er til å bli glad i, hele hun. Nå er det gjerne sånn at de som er oftest her blir oftest nevnt, og mange jeg burde nevnt har nick jeg ikke kommer på akkurat nå. Sånn er det bare. Egentlig har mange utmerket seg, for eksempel hun som samlet styrke til å flytte fra voldelig partner, og som nå klarer seg kjempefint. Kunne nevnt en lang rekke tråder, men da blir dette innlegget fryktelig langt. Jeg avslutter nå. Men.... All ære til samtlige i julegavetråden, både de som delte av egen overflod, og de som hadde mot til å akseptere på vegne av sine barn. Jeg er stolt av dere!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 Hyggelig å bli nevnt her. Jeg svarer aldri på sånne tråder fordi jeg syns det er så vanskelig å velge. Jeg liker alle her inne og takker for et spennende og lærerikt år med mange gode diskusjoner Ingen nevnt, ingen glemt..... God jul.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. desember 2012 #19 Skrevet 21. desember 2012 Er ekstremt dårlig på å huske nick i slike tråder, og hvert fall når det kommer til hvem som har utmerket seg positivt det siste året! Men noen liker jeg veldig godt! (Kom inn igjen hit i... sommer? etter en periode borte) Alva Cat.68 HeltLykkelig Sommerfuggel UndrendeUllteppe Tror det er første gang jeg nevnes i en sånn nicktråd morsomt! Det er veldig mange her inne jeg liker godt, nå ble jeg litt tankefull...klarer ikke å velge bare fem må tenke litt.. Det er vel nesten "dåpen" her inne. Å bli nevnt i en nick-tråd, altså Ja hehe, jeg har jo bare vært her i straks tre år, så det var vel på tide Eller jeg kom på at en anonym nevnte meg en annen gang, da med begrunnelsen «liker deg noen ganger, og andre ganger ikke» hihi... Takk skal du ha da
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #20 Skrevet 21. desember 2012 Elsker Livet har jeg virkelig sansen for, på tross av det der som ingen av oss har sansen for. Hun er slettes ikke så verst. Barn og Engler er og blir helt super. Umulig å ikke like henne. Hun gir av seg selv, og er veldig god til å gi trøstende ord. Cat68 er beintøff og omsorgsfull på samme tid. En knallbra dame, tror jeg. Sterk og klok. Den perfekte mor lever opp til nicket sitt. Uten å utlevere henne med å trekke ting frem fra tidligere tråder, vil jeg bare si at jeg synes hun er veldig, veldig inteligent og et godt menneske. Juliea, du får fortsatt være med meg på den der øde øya. Det hun gjør for varme små hjerter, blandt annet, viser at hun har et langt over gjennomsnittet varmt, stort hjerte selv. Rakk aldri kommentere en gang det ble gikk en tråd om tiggere, men Juliea sitt svar der festet seg skikkelig. Hun er til å bli glad i, hele hun. Nå er det gjerne sånn at de som er oftest her blir oftest nevnt, og mange jeg burde nevnt har nick jeg ikke kommer på akkurat nå. Sånn er det bare. Egentlig har mange utmerket seg, for eksempel hun som samlet styrke til å flytte fra voldelig partner, og som nå klarer seg kjempefint. Kunne nevnt en lang rekke tråder, men da blir dette innlegget fryktelig langt. Jeg avslutter nå. Men.... All ære til samtlige i julegavetråden, både de som delte av egen overflod, og de som hadde mot til å akseptere på vegne av sine barn. Jeg er stolt av dere! Godt sagt! Anonym poster: 5d5e737c18d8ae10c43a6e202422f19c
Mamma4livet Skrevet 22. desember 2012 #21 Skrevet 22. desember 2012 Det er mange hyggelige damer her inne. Noen vil jeg nevne spesielt fordi jeg synes de er reflekterte og kloke. HeltLykkelig ♥♥ Live+spire Kira Bjeffer Musemorbr/ Lilleva Juliea
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #22 Skrevet 22. desember 2012 eelis+kian JuleEmilie Moota Mamsenogtrollunga Hovden Anonym poster: 5d5e737c18d8ae10c43a6e202422f19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå