Tingenes Herre Skrevet 21. desember 2012 #27 Skrevet 21. desember 2012 Hurra! Grattis! Håper jeg kommer etter!
Musemorbr / Skrevet 21. desember 2012 #30 Skrevet 21. desember 2012 Så herlig! Gratulerer! Nå blir jula ekstra fin for dere. Jeg slapp nyheten 17.mai og det har jeg aldri angret på. De ville ha jublet uansett, men ingen glemmer noen gang den ekstra gladfølelsen, på en dag de var glade fra før. Det blir liksom mer intenst.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2012 #35 Skrevet 21. desember 2012 Lykke til, tingenes herre! håper det blir reke på deg og;) Så artig musemorbr, da flagget jo alle for dere;) tenker svigermor har skjønt det, men jentungen har 3 ønsker på lista si, og får alle. Et var nemlig lillesøster el bror:)
Gjest Husfrua Skrevet 22. desember 2012 #36 Skrevet 22. desember 2012 Jeg skal også slippe nyheten på julaften:-)Men er 17 uker på vei da:-P Gratulerer så mye!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2012 #37 Skrevet 22. desember 2012 Jeg skal også slippe nyheten på julaften:-)Men er 17 uker på vei da:-P Gratulerer så mye! Så artig:) og gratulerer til deg og. Tenkte det var et passende tidspunkt. Svigerinnen min skal snart føde så tar det før så hu kan sole seg i glansen alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå