Gå til innhold

Det blir vel jul likevel?


Fjellrypa venter gutt nr 2

Anbefalte innlegg

Formen min var så fin til og begynne med, men de siste dagene har jeg ingen energi og jeg er så utroooolig trøtt og kvalm. Mannen er ute på reise, guttungen på 1 år er syk, og bikkja gir tydelig signal om at den har lyst å dra på langtur (vi har vært på flere korte turer). Og her inne ser det bare ikke ut...! Og det verste av alt er at det ikke stresser meg. Akkurat nå skal jeg høre på kroppen og ta det med ro (har vært gjennom flere SA'er i det siste)! Det blir vel jul uansett, ikke sant?

 

Mannen kommer hjem i kveld og fint blir det nok til jul <3

 

Hvordan går det med dere? Klarer dere julestria midt oppi kvalme og trøtthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La rot være rot og ta vare på deg selv istedenfor :)

 

Julen kommer enten du har shinet huset eller ei. Dessuten er det fremdeles 2 dager igjen så om man absolutt -må- så går det an å rydde litt her og der. Kanskje mannen kan hjelpe til i helgen?

 

God bedring til lille gutten. Hunden får bare finne seg i å få korte turer akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er veldig flink til å ta ansvar hjemme, så han tar sin del i helgen! Han synes det er forferdelig å være hjemmefra akkurat nå, men begravelser på andre enden av vårt langstrakte land kan man ikke styre...

 

Og vi har det egentlig helt greit altså :-) Skulle bare ønske jeg hadde energi til å begynne litt selv med det som bør gjøres, men jeg hører på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært det totale kaos i det siste, og ingenting som har mint om at jula nærmer seg.

Jeg har vært så trøtt, kvalm og tappet for energi at bare tanken på og få pakket inn resten av julegavene har vært et ork. Finne fram trær, nisser og annen pynt har vært en veldig fjern tanke. Alt av invitasjoner til det ene og det andre har blitt skrinlagt.

Her er det kroppen og formensom skal få styre og ingenting annet. Jul blir det uansett. Jeg skal IKKE oppleve en ny SA, og gremme meg over alt jeg stresset med. Vil ikke sitte med anger og spm om det hadde gått bra om jeg bare hadde tatt det med ro....

 

I dag er forresten formen bedre enn på lenge. 6+0. Kanskje er det mine Sea-band som er blitt plassert riktig som hjelper eller kanskje det at jeg har fått i meg mange små måltid i løpet av dagen. Hvertfall fikk jeg plutselig litt energi og vips var flere julegaver pakket inn og flere nisser tittet fram fra esken:)

 

Fortvil ikke, Fjellrypa. Jul blir det uansett hvordan huset ser ut :) God bedring til ettåringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...