Gå til innhold

Føler meg urettferdig behandlet !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ansatt i 5 år som ped leder. Sykmeldt siste mnd når av svangerskapet og fødte for to uker siden en flott jente. Var innom jobb idag på julelunsj og fikk samme gave som to vikarer fikk, ja? Du har jo ikke vært her i hele år, sa sjefen.

Felte mine tårer når jeg kom hjem.,,

Anonym poster: 7b7cb5314698df9068d4f31a1cbab187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt utenom.. Men får ikke alle ansatte samme gave, uavhengig av stillingsprosent?

Høres litt ut som en rangsordning?

Anonym poster: 73843603a9da965f44a2de703ea7c870

Skrevet

Ansatt i 5 år som ped leder. Sykmeldt siste mnd når av svangerskapet og fødte for to uker siden en flott jente. Var innom jobb idag på julelunsj og fikk samme gave som to vikarer fikk, ja? Du har jo ikke vært her i hele år, sa sjefen.

Felte mine tårer når jeg kom hjem.,,

Anonym poster: 7b7cb5314698df9068d4f31a1cbab187

Hva fikk du og vikarene da, og hva fikk de andre ansatte. Forskjellige gaver høres stusselig ut :(

Anonym poster: 3237355836255feb90ee777c2d8a1fbb

Skrevet

Hos oss fant de det for godt at de som har permisjon ikke får noen gave/ bonus i det hele tatt! Dette er i strid med likestillingsloven så her skal det bli diskusjon med sjefen gitt! Huff.. sur gledelig jul hilsen jobben liksom.. Hmprf!

Anonym poster: d24a3fdd030f99d818ecdfeaae43c0f9

Skrevet

Jeg var bort hele året i år pga permisjon, men sjefen kom på døra med julegave som var den samme som alle de andre! Er statlig ansatt og sjefen min er ikke den mest empatiske eller sympatiske.... Høres ikke bra ut...

Anonym poster: 6d1d4d8a6e31808ec39a37668dfb2a83

Skrevet

Merkelig. Jeg jobber også i bhg, og er i permisjon. Fikk ikke mld eller telefon med noe gratulerer da babyen kom. Gave lå visst på jobben da jeg kom innom da. Men ikke blitt bedt på julebord eller fått julegave..eller hørt en lyd derfra..god jul :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...