Gå til innhold

Lov og være litt skuffet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en liten gutt i begynnelsen av november. Fikk ikke no oppmerksomhet fra jobben, men ser nå at ei annen har fått blomster fordi permisjon hennes begynner. Baby er ikke kommet enda. Lov og være litt skuffet?

 

Anonym poster: 3995756ab42d9d8b7ca7f6b47d15adb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er lov å være skuffet da ja!

 

Anonym poster: 406a02d58270f53ec9e4c09a3a18fefa

Skrevet

Ja det har du lov til.. Dårlig av kollegaene dine å forskjellsbahandle. Enten kjøper man til alle som får barn, eller ingen mener nå jeg..

 

Trøsteklem*

Skrevet

Ja, babyn hennes har jo ikke kommet enda engang. Har jobbet der i noen år også, så jeg er ikke den nye som blir glemt bare heller.

 

Anonym poster: 3995756ab42d9d8b7ca7f6b47d15adb4

Skrevet

Huff, ja, da har du all rett til å bli skuffet :( For en drittgjeng!

 

Anonym poster: 5ea81ec4c6bf107f7d396a69d4d34fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...