Gå til innhold

Hælvetes ræl

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da er det juleferie, ungen er bedre, juletreet er halvpynta fordi hun som skal pynte ikke har tid (ungen). Men mannen er nå syk. Igjen. Hver jævla jul. Mistenker han for å sabotere for meg, fordi jeg liker jul mye bedre enn han. Og så er han mann, så han går og legger seg uten å ta noe ibux eller noe, og får ikke sove fordi han fryser og så videre. Og jeg må på posten og jeg må handle og jeg har en unge jeg ikke kan ta med meg og en mann som ikke duger. Så jeg har fora han med ibux og gitt han beskjed om å bli frisk. Og vi må pakke, og i morgen skal vi kjøre 55 mil. HELVETE. Og jeg ligger an til å måtte gjøre alt selv. Som vanlig hver jul.

Og jeg kjenner jeg får stressnakke og hodepine av dette, og ikke nok med det jeg skal ha time på treningssenteret i kveld også.

Endret av Happy Christmas your arse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han bør ha kjøpt alt jeg vil ha til jul.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Tvangsmedisiner ham og sett ham i arbeid. Dvs la ham være kvinne han også. Ellers ender du opp med nedovertryne og blir sjuk du også.

Skrevet

Og derr kom jaggu beboer nr 3 av 4 og var syk også.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Du julekødder? Hvordan syk? Får dere reist?

Skrevet

Fasitsvar er nå rolig hjemmejul. Kjøp kun mat og sjokolade og nyt fridagene med tv og kos. God bedring!

Skrevet

Enig med mandelen - dette er hintet fra oven om at dere skal være hjemme i julen. Å kjøre 55 mil med tre syke familiemedlemmer i bilen høres ikke attraktivt ut!

Skrevet

Vi har reist. Gid vi ikke hadde. Selv gikk jeg ned for telling julaften, og teller fortsatt. Gubben er bedre, men ikke helt bra, og stakkars lille B har fått runde nr to med feber og hoste. Og vi smitta mamma, så hun ble liggende 1. juledag. Alt i alt, ikke den beste jula. Innmari feber hele tiden, har ikke vært under 38 siden julaften, men er mest på 39,5.

Middagen i morgen med barnas besteforeldre er avlyst, og eldstesønnen reiste heller til besteforeldrene enn å komme til denne pestleiren her.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Det er bare voldsomt synd på dere, det vil jo ingen ende ta! Når du endelig er frisk igjen blir du nødt til å ta ferie om du ikke skal starte på'n igjen helt uten batteri, veit du... da kan du holde på sånn hele vinteren. Håper dere i det minste har en som er frisk nok til å gå i butikken og kjøpe mer paracet og cola innimellom...

Skrevet

Oppdatering fra pestleiren.

Etter en ganske bra dag i går hvor ingen hadde feber og alle var en smule bedre er vi igjen i startgropa. LilleB har igjen feber, og jeg får nå vondt i halsen og øret.

Akkurat hva jeg ønska meg.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Oppdatering fra pestleiren.

Etter en ganske bra dag i går hvor ingen hadde feber og alle var en smule bedre er vi igjen i startgropa. LilleB har igjen feber, og jeg får nå vondt i halsen og øret.

Akkurat hva jeg ønska meg.

Jeg veit neigu ikke hva jeg skal si. Mulig du må legges inn på sånt oppi-åsen-med-pledd-over-knærne-sanatorium et halvtårs tid og få på deg litt immunforsvar igjen... I så fall vil jeg ha trillestolen ved siden av og matchende pledd.
Skrevet

Og mannen er rimelig frisk, og glemmer at han var syk nesten en uke før meg, og skjønner ikke hva jeg er syk for nå liksom. Enda jeg har bakt rundstykker i dag. Og planlegger å lage middag i morgen. utakk er verdens lønn.

Gjest Julemusa83
Skrevet

God bedring var jeg deg ville jmeg tatt frem de store bokstavene til mannen og ihvertfall ikke bakt noen rundstyker du må hvile så blir du frisk fortere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...