Mama Christmas Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Uten å være klar over det før sent i går kveld så har jeg faktisk fri fra jobb i dag, og dermed er det offisielt min første dag i juleferien. I den anledning blir det jeg som får alt ansvaret med å pakke, rydde, vaske og gjøre alt klart til julefeiringen, ettersom vi ikke har har rotet oss til å gjøre dette før, som normale mennesker gjør. Så nå har jeg vært på handel, levert diverse julegaver, styret og ordnet bitelitt, organisert en del, og planlagt å organisere og ordne en hel masse. Dermed tar jeg meg en solid lunsj, en julelunsj, kun med meg selv som selskap. Det blir herlig. Lefser, spekemat, roastbeef, riskrem, sylte og annet snadder jeg kan finne. Jula, her er jeg! Vennligst legg deg på min ræv og mine lår. I'm ready!
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Å, sånn lunsj vil jeg også ha! Her var det to med kalkunsalami og en halv pose brente mandler - ikke vondt, men ikke overdådig.
Gjest Julemusa83 Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Vi spiste pizza buffe på egon. Ikke juleaktig men godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå