Gå til innhold

Æddabædda buse innlegg! Altså skryte!

Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

GJETT hva jeg fikk i går?? Gjett da? Gjett da!!

Okei da, jeg fikk ne Kitchen Aid kjøkkenmaskin i fargen krem med ALT av tilleggsutstyr!

JIPPI! Så herlige gode foreldre jeg har :)

Jeg fikk den som julegave og som "du har vært så flink på skolen i år og flink med Mille, vi blir rørte" opplegg.

jippi! Etterpå skal den prøves og marengs skal lages :) Hard laget fudge i dag, men den kunne desverre ikke brukes der siden det kun skal kokes og vendes i :(

Men etterpå...

aah sukk akk og ve

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Gratulerer! Jeg er både glad (på dine vegne) og en smule lettet (på mine) for at det ikke var et skryteinnlegg over hvor mye kul, svett og eksotisk sex du har hatt i dag - det hadde fått meg til å føle meg en smule snytt, siden jeg selv mest har vært i kø og det er ravende usexy.

Skrevet

Så bra! Du har helt sikkert fortjent det! Har du en god oppskrift på fudge? Har prøvd et par ganger, men ikke blitt så bra som de i smågodthylla;-)

Skrevet

Ååååh, nå hadde jeg mest lyst til å skli ned på gulvet og bli liggende i en dam av min egen misunnelse :D

Så snille foreldre du har! Det er deg vel unt sånn som du har stått på nå, og så mye som du gjør for alle andre. Koooos deg og bak masse snadder :)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Takk takk takk! Deilig!

Intimnissemor her blir det ikke sex før langt uti romjulen for nå er typen i Risør. Men jeg kan leve lenge på Kragerø turen vi hadde i helgen ;)

Tobiasfeb08+Julie

http://www.forskning.no/blog/[email protected]/308063

IKKE rør så lenge som 20 min etter avkjøling, 2-3 minutter holder =)

Om du vil ha nesten fudge, altså konsistensen, men litt mykere ha oppi en halv lys kokesjokolade NAM! Den smaker best med sjokolade i.

Takk Minthy jeg føler vel jeg har fortjent det litt ja :) Samtidig vet jeg jo hvor dyr den er og er veldig ydmyk overfor de nå. Snille de er!

Skrevet

Jeg kommer opp etterpå og lager krumkaker, OK??? :D

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg kommer opp etterpå og lager krumkaker, OK??? :D

hjertelig velkommen! Så kan du få kokkosmakroner og pikekyss =)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Så utrolig hyggelig :)

Og jeg sier meg enig i at du har fortjent den, for makan til positiv energibunt skal man lete lenge etter.

Blir det kanskje et "krangle-kakebord" hos deg snart?

Skrevet

Det skal smake fortreffelig :D

P.S: Jeg bodde i samme veien som deg før, bare i nr. 5 :P

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ja kranlge-kakebord er jo en super ide! Skal søren meg invitere dere utpå nyåret en dag altså!

Gjorde du? hvor bor du nå da? Tenk hadde du fremdeles bodd som min nabo kunne du kommet og lånt min kjøkkenmaskin når som! Mot at jeg fikk litt krumkaker ;)

Skrevet

Gratulerer!

Den er så fin så fin!

Fikk selv min i fargen RØD for et par måneder siden. Den er så fin så fin så fiiiiin..... :)

Gjest Julemusa83
Skrevet

Har kenwood jeg. Den er ikke like pen, men bådde kitchen aid og kenwooder gjør jobben godt og er til dels udestruer bare. Du får kose deg med den. Å vite at om 40 lager du boller til barnebarna på samme maskin som du nå er nyforelsket i.

Skrevet

Ja kranlge-kakebord er jo en super ide! Skal søren meg invitere dere utpå nyåret en dag altså!

Gjorde du? hvor bor du nå da? Tenk hadde du fremdeles bodd som min nabo kunne du kommet og lånt min kjøkkenmaskin når som! Mot at jeg fikk litt krumkaker ;)

Har ikke flyttet så langt, bare innenfor bomringen ;)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hvis det ikke fulgte med i vidunderpakken, så anbefaler jeg "beater blade" på det varmeste! Det er mikseblad med slikkepott kant slik at den både visper og skraper bollen samtidig!

Jeg kjøpte mitt på Kitchn, forøvrig et sted som ofte har tilbud på iskrembollen som er å få tak i. Den er i en annen liga enn disse bitteknøttmaskinene som det reklameres for nå.

Livet før og etter KA er som natt og dag bakemessig sett - min KA og jeg vi er bestevenner vi!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Hvis det ikke fulgte med i vidunderpakken, så anbefaler jeg "beater blade" på det varmeste! Det er mikseblad med slikkepott kant slik at den både visper og skraper bollen samtidig!

Jeg kjøpte mitt på Kitchn, forøvrig et sted som ofte har tilbud på iskrembollen som er å få tak i. Den er i en annen liga enn disse bitteknøttmaskinene som det reklameres for nå.

Livet før og etter KA er som natt og dag bakemessig sett - min KA og jeg vi er bestevenner vi!

Ja altså nå har jeg ikke noe imot å bli trukket tilbake til det glade 50tall! Der jeg kun får lov til å pendle mellom soverom og kjøkken!

Tror vi blir bestevnner min KA og ejg også! Skal til å lage marengs nå, herlig lykke! Så må jeg finne på noe mer å bake som krever hjelp av en KA.

Eller kanskje jeg endelig får brukt kjøkket i fryseren og kan lage kjøttdeig :P Alt jeg kan med en KA jeg kan alt!

Jeg har alt som går jeg tror jeg bortsett fra iskrem saken. Men hele benken er nå okkupert av KA stæsj og ikke mindre enn 5 bruksanvisninger på tykkelse av 1 mosebok...

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehe de bruksanvisningene er herlige! Særlig siden de er skrevet med amerikanske katastrofetanker i bakhodet!

Får om du ikke fester f.eks eltekroken riktig så dør man. Verken mer eller mindre. Jeg så brått for meg overskrift i avisen "småbarnsmor drept av løpsk eltekrok"!

Hittil er det viktigste jeg har lært at du ikke skal vaske ballongvispen i oppvaskmaskinen- KA er jo ordentlige saker, så denne vispen har en KA venn satt sammen for hånd! Utenom det så forsøker jeg nå å ta igjen den tapte tiden vi hadde fra hverandre når huset stod på hodet under utbygging!

Så her blir det ingen giro eller goro som andre sier, sirupsknapper eller slikt- mor har vil ha lakrismakroner med sjokolade og tyrkisk pepperfyll til jul!!!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Og bare se bort fra rare ord og merkelige setninger - iPad + kronisk hodepine gravid hjerne = krøll:)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Hehe de bruksanvisningene er herlige! Særlig siden de er skrevet med amerikanske katastrofetanker i bakhodet!

Får om du ikke fester f.eks eltekroken riktig så dør man. Verken mer eller mindre. Jeg så brått for meg overskrift i avisen "småbarnsmor drept av løpsk eltekrok"!

Hittil er det viktigste jeg har lært at du ikke skal vaske ballongvispen i oppvaskmaskinen- KA er jo ordentlige saker, så denne vispen har en KA venn satt sammen for hånd! Utenom det så forsøker jeg nå å ta igjen den tapte tiden vi hadde fra hverandre når huset stod på hodet under utbygging!

Så her blir det ingen giro eller goro som andre sier, sirupsknapper eller slikt- mor har vil ha lakrismakroner med sjokolade og tyrkisk pepperfyll til jul!!!

LAKRISMAKRONR??? Oppskrift veldig veldig gjerne??

tyrkiskpepper fyll hvordan lages det? Nam!! din tease!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Oppskrift skal bli, må bare grave frem fra bakhodet! Kan lage et innlegg på det jeg:) pluss jeg skal skru på macbooken- sjansen for skriveleifer er litt mindre der.

Det er så syyyykt godt, like før jeg knurrer og biter bare noen nærmer seg!

Jeg har da modifisert oppskriften siden 5 dropser ikke gir noe annet enn et meget svakt hint av smak i fyllet og jeg er lite mottagelig for svake hint:)

Så gi meg et minutt mens jeg plugger i strømmen og sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...