Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste tips for å bli kvitt disse?? Jeg har så enormt mange i et par av plantene mine.. Rotet rundt i jorda på en nettop, og det var iallfall en 10-15 som kom flyvende:-s

Er slike bittesmå,trege, irriterende småfluer.. Bananfluer? :-p

Videoannonse
Annonse
Gjest MaJo0812
Skrevet

Jeg har også sånne! Håper du får gode svar, så skal jeg ta til meg tipsene.. ;)

Skrevet

det finnes sånne små innsektpinner på blomsterforretninger disse puttrr du i jorden på planten, virker godt synes jeg.

Skrevet

Jeg kommer meg ikke på butikkene dag og vi skal dra på juleferie i dag.. Men skal absolutt se etter de pinnene etter nyår:-)

noen kjerringråd som jeg får ordna med før vi drar i dag?:-)

Skrevet

dessverre har jeg ingen tips ellers annet enn å identifisere hvilke planter det gjelder og kaste de....

Gjest cunning stunts
Skrevet

Bland zalo og eddikk og sett ut skål - de drukner jevnt og trutt, men det kan ta et par dager.

Eller, om du er tenåringsgutt, gå på dem med hårspray og lighter. (Nei, jeg ble ikke veldig glad da det skjedde her.)

Skrevet

Har ikke mye lyst til å kaste de nei:-p skal se på linken, takk!

Leste en plass at man kunne ta 50-50 zalo og eddik? Kanskje verd å prøve det og. Begynner å bli mektig lei av de små hussnylterne:-p

Skrevet

Bland zalo og eddikk og sett ut skål - de drukner jevnt og trutt, men det kan ta et par dager.

Eller, om du er tenåringsgutt, gå på dem med hårspray og lighter. (Nei, jeg ble ikke veldig glad da det skjedde her.)

Skal være borte til over nyår, så det gjør ikke noe at det tar litt tid;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...