Gå til innhold

pris på ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva det koster og ta en ekstra ul på sykehuset?

Har litt lyst å ta en ekstra bare for og forsikre meg om at alt er bra med lillegutt i magen..

Anonym poster: bcba17b598cbe5627ed1e17d6ff14ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset får man ikke noe ekstra, da må man gå privat. Det koster litt ulikt, men de fleste steder 1300-1500 kroner. Noen steder rimeligere og noen steder dyrere.

Anonym poster: 8859177f78b82e5f63fee34fb3b5b6b0

Skrevet

Her koster det 800kr for privat ultralyd. For å få på sykehus må du bli henvist.

Anonym poster: 309956ebb000b0b7dea32c68c809e549

Skrevet

Hvor jeg bor varierer det fra 600 til 1300 alt etter hvor du går hen. Best å ringe til private klinikker i ditt område å høre :)

Skrevet

Betalte ca 1300 på volvat i oslo.i august.

Skrevet

Synes det er trist at så mange her inne er så utrolig opptatt av barnet er frisk,vil du ikke elske det uansett?

Anonym poster: 1dbd313d86e2ca492edac1f433b31700

Skrevet

Synes det er trist at så mange her inne er så utrolig opptatt av barnet er frisk,vil du ikke elske det uansett?

Anonym poster: 1dbd313d86e2ca492edac1f433b31700

Jeg synes det er veldig lurt å ta tidlig ultralyd! Såklart vil man elske barnet uansett, men hva hvis barnet er dødt? Bedre å finne det ut i feks uke 11 enn uke 19. Og, vi fant noe på tidlig ultralyd som eksperter måtte se mer på, så både for barn og mor synes jeg det er veldig lurt å ta tidlig ultralyd.

Anonym poster: 309956ebb000b0b7dea32c68c809e549

Skrevet

Du kan få gratis på sykhuset,hvis du har kronisk sykdom,det fikk jeg,vet ikke om det gjelder alle som er friske også.

Skrevet

Jeg fikk tilfeldigvis tidlig UL i går og de fant en nakkefold på 8 mm.

Ved å ta tidlig UL er det ikke bare Downs man kan finne. Er mange andre sykdommer med kromosonfeil også. Blant a trisomi 18 og 13. De er ikke beregnlige med liv. Er ikke alle som takler å gå et helt svangerskap og så oppleve at babyen dør rett etter fødselen.

Skrevet

Om barnet er friskt får man uansett ikke vite på UL. Om barnet er levedyktig kan man få vite på UL. Stor forskjell på det!

Begynner å irritere med grenseløst de som ikke har respekt og forståelse for hvor belastende alvorlig sykdom kan være for den syke og pårørende! Håper du aldri får oppleve at en av dine aller nærmeste dør i for ung alder pga sykdom, eller oppleve prosessen med den enorme belastningen det er å i månedsvis oppholde seg på sykehus med et lite barn eller en yngre syk person!

På tide å vise respekt for andre mennesker eller holde kjeft!

Skrevet

Og en ny klem til deg Fiona :) Jeg holder alt jeg kan krysset for dere, men har en god følelse!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg betalte 50 kr. Gynekologen sa det ikke burde koste mye å føle seg trygg.

Han holdt til i Oslo.

Skrevet

Jeg skal på volvat neste uke, skal da betale 1300

Skrevet

107 kroner betalte jeg for ultralyd hos gynekolog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...