Gå til innhold

Huff, noen har bare for mye penger...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunt forbruk ;)

Ikke rart at SIFO budsjettet forventer at folk bruker unormalt mye penger på klær, fritid osv. Jeg har vel brukt 3000 på sko til sammen de siste 10 årene.. :P

Anonym poster: 4ce82f2dd7b5668451182555f7d5595e

Skrevet

La folk få bruke penger på hva de vil da. De bruker sine egne penger de selv har tjent. Linni får dessuten sponset veldig mye av dette og det skal hun ikke lastes for. Dessuten må hun se bra ut. Hun lever av det.

Er veldig mange som bruker veldig mye mer enn dette på tull og tøys så Linni er ikke akkurat av de verste.

Anonym poster: e190ae7ade429ccd3f1af7a7317965bd

Skrevet

KVALMT med et slikt overforbruk når man vet at det bare i Norge er tusenvis av barn som er fattige

Anonym poster: 90843593a6216d37c23a9b5efd805bc7

Skrevet

Enig med deg, jeg HI! Jeg blir litt småkvalm over at folk kan bruke så mye penger på ingenting... Selv om de har råd til det.

Og nei, jeg er ikke misunnelig... Bare sånn at det er sagt, liksom..

8000 i mnd på egenpleie er helt vanvittige 96 000 i året på INGENTING!

Anonym poster: ef865e13f3eb3465584366e45888961a

Skrevet

Morsomme kommentarer under reportasjen! Vi her inne er ikke de eneste som disser andre, forskjellen er at disse gjør det med fullt navn!

Hvordan skal hun klare å komme seg ned igjen på bakkenivå når inntekten går ned?

Og hvordan takle å se eldre ut?

Anonym poster: 380a8a4f09ef79c28a179104f5d7dd09

Skrevet

Men det må da være lov å bruke penger man selv har jobbet hard for og tjent på seg selv også! Skal man gi bort alt? Det er altfor mange som ikke gidder jobbe og lever deretter - jeg er absolutt for å gi og gir selv til div organisasjoner, men det må da være lov å nyte det man selv har strevd for også!

Anonym poster: a2d283cf6d2b5717069df22edd56d1fb

Skrevet

La folk få bruke penger på hva de vil da. De bruker sine egne penger de selv har tjent. Linni får dessuten sponset veldig mye av dette og det skal hun ikke lastes for. Dessuten må hun se bra ut. Hun lever av det.

Er veldig mange som bruker veldig mye mer enn dette på tull og tøys så Linni er ikke akkurat av de verste.

Anonym poster: e190ae7ade429ccd3f1af7a7317965bd

Folk bruker selvfølgelig penger på hva de vil, jeg reagerer uansett. Håper aldri jeg får et slikt syn på penger. Kjøpe klær og vesker for tusenvis av kroner. Det er rett og slett uetisk i mine øyne.

Linni er sikkert ikke den værste hun, men når hun flagger dette selv...

Godt at andre også reagerer.

HI

Anonym poster: 8283f0a32a0682c69dbcee9e6f3822f8

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Herregud, hva skal hun gjøre da? Gi bort pengene? Det finnes maaaaaaange andre i dette landet som tjener mye mer. Syns hun skal få kose seg jeg.

Og hun må se bra ut (joda, selv om du ikke syns det så må noen andre syns det siden hun tjener penger på utseendet sitt).

Skrevet

Hihi.

Forbruket er vel etter evne?

Har absolutt ingenting imot Linni. Hun må være ganske mye smartere enn hun prøver å fremstå som;)

Men hadde jeg brukt 500 000 å bruke på meg selv på et år, så ville jeg vel gjort det litt annerledes ;-)

Skrevet

Forsåvidt enig i at hun bruker alt for mye penger, men det er jo hennes penger og hennes valg..

Men synes redaktøren eller journalistene kunne stenge kommentarfeltet. Er det virkelig lov å hetse andre på den måten der? Det er i hvert fall ikke greit synes jeg!

Skrevet

Folk har forskjellige interesser.

Jeg hadde sikkert brukt pengene på noe annet enn sko og klær. Da ville det, ett eller annet sted, sittet en gjeng med synsere som mente at det var helt forkastelig av meg. :)

Skrevet

Nå drar hun vel inn penger pga. av utseende sitt så da vil det kanskje være naturlig at det følger med litt kostnader for å holde det ved like.

Skrevet

Les bloggen hennes, der mener hun at det som står i artikkelen ikke er sant.

Anonym poster: 8ec7bc66360bde6ba25377a076ce4659

Skrevet

500 000 kr er hva Linni tjener i året så det er da ekstremt usannsynlig at hun bruker hvert bidige øre på sitt eget utseende ;) Husk at det er SIDE2 dere leser, noe av det mest useriøse nettmagasinet som finnes her til lands.

Dette er klippet inn fra bloggen hennes som svar på artikkelen:

"Helt ærlig , hadde jeg brukt 500 000 kr på meg selv hadde jeg nok sett laaaangt mye bedre ut enn jeg gjør idag.

Jeg trener veldig sjeldent, faktisk har jeg ikke trent en eneste gang etter << Skal vi danse >>, da jeg verken har hatt tid eller krefter. Jeg spiser det jeg vil når jeg vil og har aldri talt en kalori i hele mitt liv.

Jeg har IKKE skodilla, men er veldig glad i høye heler ! Har ikke kjøpt så mange sko i år, så veldig morsomt å lese at jeg bruker 3000 kr i mnd på sko? Haha !

Jeg farger ettervekst en gang i mnd og steller de EKTE neglene mine en gang i mnd. Bruker extensions innimellom for å få mer fylde i håret, mens jeg sparer ut mitt eget.

Ellers er det bare boobsa som jeg kjøpte for mange år siden som er uekte på meg, og de har kommet for å bli !

Jeg har samarbeidspartnere og sponsorer, så ikke tro på alt dere leser. Det har en viss verdi , men 500 000 er litt VEL å ta i, det er jo nesten det jeg tjener i året etter skatt. Jeg har regninger som alle andre pluss et barn jeg forsørger ALENE ! Skulle ønske jeg hadde 500 000 kr å bruke på meg selv, men helt ærlig ville jeg nok heller innvestert i leiligheter e.l hvis jeg hadde hatt så mye penger til overs ;)

Jeg jobber og sliter som alle andre, men unner meg det lille ekstra i ny og ne.

Jeg har ikke lest Her & Nå enda, så bare reklame for det og leste om det på side2.no , så nå er jeg spent på hva slags morsomheter som står om meg i bladet.

Ellers tar jeg det nesten som et komplement at det skrives at "Det koster å se ut som Linni Meister". Haha ! JA, da koster det deg å ikke trene så ofte, ikke telle kalorier og spise det du vil, når du vil og shoppe en sjelden gang iblandt ;)

Lykke til ! ;)

SMASK"

Anonym poster: d2fa1cdb19aff91ae9d04dcd2912020a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...