Gå til innhold

Stor sjans for at jeg kommer inn her...


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg er litt skrekkslagen. For 6.5 mnd siden fødte jeg en nydelig liten god gutt, og så har jeg en gutt på 4 år i tillegg. Denne høsten har vært super busy, og jeg har IKKE planlagt noen graviditet. Ettersom jeg har pcos og vi har strevd for å bli gravide de 2 første gangene, har vi ikke brukt prevensjon nå. Jeg ammer fortsatt en del, og tenkte at det neppe ville skje noe, pluss at for oss er det overhodet ikke noen undergang om det kommer et gull til ;) Men hadde jo ikke tenkt helt med en gang da...

Er ikke 100% sikkert at jeg er gravid enda, har ikke tatt test, men jeg skulle hatt mensen på tirsdag som var, og pleier å kunne stille klokken etter mensen. Den er altså ikke kommet, og i dag våknet jeg med en forferdelig kvalme :( HJELP!!!!!! Jeg er jo kun 4+3 dersom jeg er gravid, og allerede sååå kvalm.. Er rett og slett litt kvalm. Mitt første sv skap var jeg kvalm døgnet rundt fra uke 5 til uke 24 og spydde HVER dag disse ukene. Var da kvalm fra uke 3, og til ca uke 27... LIVREDD for reprise. Forrige sv skap var jeg kvalm også, men da var det mer sånn at det kom kastet på meg, for så å forsvinne like raskt. Kastet kun opp 1 gang hele sv skapet.. MYYYYYE bedre kan man si. I tillegg var jeg kun kvalm fra ca uke 5+3 til uke 9+2-3, så kunne IKKE klage da.. Og begge mine er jo gutter, så har ikke tro på noe sånn gutte og jente symptomer. Hadde to vidt forskjellige sv skap på alle mulige måter. Eneste som var likt var at jeg begge gangene MÅTTE ha sjokolademelk hver dag ;)

Håper noen orket å lese dette lange innlegget, og så krysser jeg fingrene for lite kvalme for oss alle (hvis jeg da er gravid ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ta en test å oppdater oss :) Er jo spennende da, selv om det kommer tett og ikke er "planlagt" men som du sa selv, dere er jo ikke i mot å få en til selv om det er tett ;)

Selv har jeg pcos, mine to første graviditeter klaffet første på første forsøk, andre var ikke planlagt og kom selv med spiral så det var et sjokk.. ble alenemor og redd for at jeg ikke kunne få flere, for det var da jeg fikk konstatert at jeg hadde pcos. traff verdens beste mann som var alene pappa til to små. nå venter vi barn sammen og prøvde fra slutten av juni. nå er jeg 7+5 og kvalm, trøtt svimetet og har vel sagt at etter denne graviditeten blir det ikke noe inn (for vi har blitt enige om å få to til) med tanke på prevansjon så sannsynligheten for to veldig tette blir det.. Krysser fingrene for at det er det du ønsker deg :) Og masse lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Urwa: Ja skal få kjøpt en test i morgen ;)

 

Jeg har to prinser (det har jo jeg og ;) ). Wow helt utrolig at dine har kommet så raskt når du også har pcos! Herlig!

Første min tok 6 prøveperioder "kun", mens nr 2 prøvde vi på i 2 år og 4 mnd... Har egentlig lyst på totalt 4 barn, men da jeg er 33.5 år nå, tenkte jeg at det sikkert bare ble et barn til en gang, da jeg ikke har lyst på et sv skap i "så godt voksen alder". Men nå kommer jo kanskje nr 3 allerede når jeg er 34, og da er det jo enda håp om nok et gull da ;) Har en sånn liten grense for meg selv, at siste graviditet helst skal begynne mens jeg er max 37 år... Men ser jo det at her er det ikke alt man styrer selv :)

På tross av at jeg er skremt og livredd kvalmen, håper jeg egentlig nå at jeg er gravid. Har hatt noen dager å "absorbere" det på.

Masse lykke til videre til dere to, så skal jeg oppdatere med en gang jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...