Tro smo konosoro Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 I dag er det nissedag i barnehagen, og nissemor skal komme med gaver. Jeg må ta meg sammen hver gang jeg har snakket med barna om det, for det eneste jeg klarer å tenke på er INTIMnissemor. Hvor i alle dager kommer du fra? Kom deg ut av hodet mitt! Du ødelegger jula.
Mamma_til_2 Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 ødelegger vell ikke jula hun, er bare koselig og ha noe og fnise av om dagene
Tro smo konosoro Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1356077036' post='144855639] ødelegger vell ikke jula hun, er bare koselig og ha noe og fnise av om dagene Unnskyld, jeg uttrykte meg flåsete. Hun ødelegger ikke jula i det hele tatt. Hun skitner til jula litt, og jeg ler av meg selv som ikke klarer å få det ut av hodet. Så det er vel egentlig jeg som skitner til min egen jul.
Mamma_til_2 Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1356077036' post='144855639] ødelegger vell ikke jula hun, er bare koselig og ha noe og fnise av om dagene Unnskyld, jeg uttrykte meg flåsete. Hun ødelegger ikke jula i det hele tatt. Hun skitner til jula litt, og jeg ler av meg selv som ikke klarer å få det ut av hodet. Så det er vel egentlig jeg som skitner til min egen jul. Bare sunt og ha litt skitne tanker av og til, man blir litt mere fnisete og da blir alle runt deg i godt humør så er alt bra
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Hahaha, så fantastisk, jeg er en egen liten psykologisk julekrigføring helt for meg selv og helt uten å mene det! Håper dere får en fin nissedag helt uten forsnakkelser
Tro smo konosoro Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2012 Du mener vel intimnissedag?
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Du mener vel intimnissedag? Uæh, det hørtes faktisk veldig snuskemorsomt ut!
Tro smo konosoro Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2012 Du mener vel intimnissedag? Uæh, det hørtes faktisk veldig snuskemorsomt ut! Ja men ikke i barnehagen, det måtte blitt på kveldstid med voksne og voksengløgg.
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Du mener vel intimnissedag? Uæh, det hørtes faktisk veldig snuskemorsomt ut! Ja men ikke i barnehagen, det måtte blitt på kveldstid med voksne og voksengløgg. Det hadde faktisk vært kult - fest for pulenissen og intimnissemor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå