Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Samboern min skal på hytta med sin familie i jula, og jeg skal være sammen med min familie. Vi begge har ferie. Har vært sammen i sju mnd. Jeg har småtullet om at jeg kommer opp i jula, og han har flira med meg at vi skal stå på ski sammen osv. I går sa han at det ikke var plass til meg, fordi eksen til broren hans pleide å komme på hytta dems i jula, det ble slutt mellom dem for 8 mnd siden. Jaja sa jeg da, og gikk ut av rommet. Ikke snakket mer om det. Jeg ble paff og lei meg. Jeg vet det ikke er noe "tull" med min samb og brorens ekskjæreste, så jeg er helt avslappet og ikke sjalu der. Men det som plager meg er at han ikke vil ha meg der, betyr jeg så lite for han? Han vil heller ha broren sin eks der enn meg. Og må sies at jeg har IKKE hørt noe om hun kommer eller ikke, det var bare noe han slang ut av seg (tror jeg). EN ting til.... Som fikk meg litt til å undre... Her en morgen skulle vi hygge oss litt, og midt under akten drar han frem en kondom.................. ?! Den må ha ligget i nærheten. Jeg ble litt lei meg da også. Han må jo ha tenkt på å bruke kondom, siden den var i nærheten. Hva hadde du følt hvis din bedre halvdel bråtok på en kondom "uten å si noe" under samleie? Vet det høres litt rart ut, men tenk at du er i den situsasjonen selv... :-/ Godt å få luftet meg litt, ikke bare bare å gjøre det til hvem som helst :-/ Anonym poster: d1965ba8fbf0f581f242292f2192624a
Himmel og hav Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Nå er det vel ikke bare opp til han hvem som kommer på den hytta. Jeg vil tro at det er foreldrene hans som inviterer, og da handler det ikke om at han heller vil ha eksen til broren der. Dere har ikke vært sammen så veldig lenge, så det er kanskje ikke naturlig for foreldrene å tenke at du skal inkluderes i julefeiringen på hytta enda. Det med kondomet skjønte jeg ikke helt. Prevensjon er jo en ansvarlig ting å bruke, og det å ha et i nærheten er vel heller ikke noe rart. Om dere aldri har brukt det før, så ville jeg vel spurt. Er du littegranne av den såre typen? Det er bedre å snakke med han enn å gå og gruble på ting, for han kommer neppe til å gjette at disse tingene såret deg.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Dersom dere ikke har brukt kondom tidligere er det jo en smule rart at han plutselig drar frem en nå... å ikke plass på hytta? til å overnatte? har de bare enkeltsenger der oppe da eller? Anonym poster: 90a29f7659981c992c5493271f46598a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Det med kondomet. Vi har aldri brukt det før. jeg går på ppiller..... Jeg tok det så klart opp med han, sa jeg syns det var litt rart, da kom han med at "det blir bare gris uten kondom", og "tenkte vi kunne ta to runder". Høø, den var ny! Jeg er sikkert av den såre typen ja. Det med hytta. Den er stor. Det er en ledig plass på rommet han skal sove på (familiekøye). Det er ikke SÅ viktig for meg å være der, men prinsippet telles litt nå, for meg. Hadde så klart reist om han ville jeg skulle kommet men han vil tydligvis ikke det gitt.... Eksen har ikke hatt mye å gjøre med dem på et halvt år... vet ikke jeg, jeg tror helt ærlig ikke hun skal dit, men at min samboer skyldte på det, at den ledige plassen var til henne om hun kom. Han ønsker vel det :-) Hun virker som ei hyggelig jente, skjønner at han savner henne, men å ta den til meg dager før han reiser............... :/ Tror han tok/tar det bruddet tungt... Men da tenkte jeg at han heller ville ha hun der enn meg, kjæresten! Jaja. Det får bare være... Den hytten er stor forresten. Nå føler jeg at jeg trenger meg på, men vi har ikke pratet mye om det, bare fliret litt at det hadde vært gøy, tok det opp i går og da fikk jeg den om eksen til lillebroren slengt i trynet! Tenk om eksen til lillebroren til samboern din hadde tatt plassen "din" og dette var det SAMBOERN din som styret. er det jeg som er litt ko-ko kanskje! Ble slutt mellom lillebroren og hun rundt 17 mai .... HI Anonym poster: d1965ba8fbf0f581f242292f2192624a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Jeg må si jeg forstår deg godt HI. Men så er jeg av den hårsåre typen da. Fornuften sier at du bør prate med han. Men jeg hadde nok trukket meg inn i skallet mitt. Og til slutt hadde det rent over. Men prøv å forklar han følelsene dine. Lykke til! Anonym poster: 6c530bf28cee818192de9cdcc414321a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Kan jo være en grunn som han ikke vil si til deg? Feks at hans familie bare ønsker "kjernefamilien" på hytta osv? Kan jo være litt vanskelig for han å forklare hvis det er noe sånt. Anonym poster: d78d8cc8e4381b6204c7a78058ad6604
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Skal typen være på hytta lenge ? En ting er å feire julekvelden sammen, noe annet er å være sammen i romjula. Når hadde du tenkt deg oppover ? Hvis du ikke blir invitert på hytta i romjula etter å ha vært sammen i 7 mnd så er det MERKELIG oppførsel av typen din. Hadde han tenkt at dere ikke skulle treffes før på nyåret ? Anonym poster: 9c7ca99c93c91613ca151fb20300917f
Plutselig_gravid Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Skurrer litt ja.. Skjønner godt at du ble såret ang hytteturen. Høres ut som en meget dårlig unnskyldning. Men om han dro en hvit en så er det ikke sikkert at det har noe med deg og gjøre. Men han bør jo være ærlig og for meg høres det ikke ut som han er det. Hadde også reagert på kondomen i og med at dere ikke har brukt det før.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Han skal være der i en uke, eller 8 dager. Tar ca 2 timer å kjøre, og jeg har nevnt jeg ville ta meg en dagstur, bare for å ha en dag sammen med han og hans familie i jula. Sa ikke så mye da, bare at jeg burde sove over en natt, så det ikke ble mye kjøring ene dagen. (går greit for meg, jeg liker å kjøre). 3 juledag hadde jeg tenkt til å komme, og bli til 4 juledag. Kanskje han er flau over meg? Jeg bør kanskje ta en hint.... :-/ HI Anonym poster: d1965ba8fbf0f581f242292f2192624a
mamma_til_gutt Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Han skal være der i en uke, eller 8 dager. Tar ca 2 timer å kjøre, og jeg har nevnt jeg ville ta meg en dagstur, bare for å ha en dag sammen med han og hans familie i jula. Sa ikke så mye da, bare at jeg burde sove over en natt, så det ikke ble mye kjøring ene dagen. (går greit for meg, jeg liker å kjøre). 3 juledag hadde jeg tenkt til å komme, og bli til 4 juledag. Kanskje han er flau over meg? Jeg bør kanskje ta en hint.... :-/ HI Anonym poster: d1965ba8fbf0f581f242292f2192624a Kanskje han er flau over familien sin? Kjenner du dem? Kan være mange andre grunner
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Hvordan gikk det med deg ? Anonym poster: 9c7ca99c93c91613ca151fb20300917f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå