Gå til innhold

Jenta på 9 er betatt av Justin Bieber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sliten, rett og slett :P

Synes tiden har gått så fort, er ikke lenge siden hun lå i vugga, og nå henger det plakater og er Justin Bieber-ting overalt på rommet..

Fatter ikke hvor tiden blir av!

men til overskriften!

Jenta er besatt, ALT hun har skal være Justin Bieber, blyanter, viskelær, sengsett, bøker, skrivebordsunderlag, klær og er sikker på at matlysten hadde blitt mye større om hun visste hva Justin Bieber spiste!

Off, er slitsomt når ALLE valgene skal inkludere Justin Bieber! Herlighet, håper ikke hun blir ille som tenåring altså :P

Anonym poster: 37a8e966a30167a539b243369c866eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg var likedan da jeg var ni, men da var det Boyzone det gikk i ;)

Om det er noe trøst så vokste jeg tidlig opp, og var nok mye snillere i tenårene enn mange andre. Kanskje datteren din er på samme viset? :)

Anonym poster: 44d7f99d1122cef3816d99d1ef4ffbc6

Skrevet

Hehe, skal jeg være ærlig så tror jeg at vi får en utfordring i hjemmet når hun kommer så langt. Hun vet godt hva hun vil, men er jo glad for det da- selv om det kan bli litt mye :)

Uff, skulle heller fylt opp huset med Boyzone, enn justin Bieber! :P

HI

Skrevet

Hehe, skal jeg være ærlig så tror jeg at vi får en utfordring i hjemmet når hun kommer så langt. Hun vet godt hva hun vil, men er jo glad for det da- selv om det kan bli litt mye :)

Uff, skulle heller fylt opp huset med Boyzone, enn justin Bieber! :P

HI

Det er visst slik at jo yngre man begynner med slikt, jo fortere blir man "ferdig" også. Jeg er mer bekymret for niesen min som aldri har hatt noen interesse for gutter. Hun er nå 13 og jeg tror hun blir litt av en utfordring ja ;) Er du heldig så blir din jente ferdig med det verste når hun entrer puberteten...

Hehe, tror moren min var teeeeemmlig lei av Boyzone, så hun ville nok kranglet heftig med deg der gitt :P

Anonym poster: 44d7f99d1122cef3816d99d1ef4ffbc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...